Somen uudet tuulet ja trendit yhdistyksille -luento, 26.9.2019, Saarijärvi

26.09.2019 klo 17:30 - 19:00 / Koulutus/seminaari / Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

Sosiaalisen median alustat ja käyttötavat muuttuvat jatkuvasti. Älä huku algoritmeihin, vaan opi purjehtimaan niillä itse. Missä juuri nyt kannattaa olla ja näkyä, ja millä keinoin yhdistys saa somesta parhaan hyödyn irti tulevaisuudessa?

Luennolla käsitellään vakiintuneiden somekanavien trendikkäimpiä ominaisuuksia, sekä esitellään uudempia sovelluksia – yhdistyksen näkökulmasta.

Koulutuksen järjestävät yhteistyössä Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry:n KYT-järjestöpalvelut ja Saarijärven kansalaisopisto. Koulutus on yleishyödyllisten yhdistysten toimijoille maksuton ja sitä rahoittaa Sosiaali- ja terveysministeriö Veikkauksen tuotoilla. Kouluttajana Niko Jokinen Yhteisöagentti Oy:stä.

Osoitteet

• Saarijärven kaupungintalo, Rahkola-sali (2. krs)

Sivulantie 11, 43100 Saarijärvi, Suomi

Saarijärvi

Saarijärven kaupungintalo, Rahkola-sali (2. krs)

Sivulantie 11, 43100 Saarijärvi, Suomi

Teemat

hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, tietotekniikka ja tietojenkäsittely, viestintä, yleisötilaisuudet

some, sosiaalinen media, koulutus, viestintä, järjestöviestintä

Kohderyhmä

järjestötoimijat, kaikille, vapaaehtoiset, yhdistyksen työntekijät

Ikäryhmä

kaikenikäiset

Tapahtuma on maksuton

Ilmoittautumistiedot

Ilmoittautumiset 8.8.-19.9.2019 Saarijärven kansalaisopistolle osoitteessa: https://www.opistopalvelut.fi/saarijarvi/course.php?l=fi&t=4793 tai p. 044 459 8254.