Sanoja yksinäisyydestä ja kohtaamisesta

04.03.2020 klo 09:00 - 12:00 / Koulutus/seminaari / Keski-Suomen sosiaalialan osaamiskeskus

Yhdessä ei olla yksin -hyvinvointihanke 2017-2019 on päättymässä. Hankkeen tehtävänä oli vähentää yksinäisyyttä ja selvittää osallisuuden esteitä.  Miniseminaarissa esitellään hankkeen havaintoja ja tuloksia sekä nostetaan esiin parhaita käytänteitä yksinäisyyden torjumiseksi tai lieventämiseksi.

Osoitteet

• Veturitallit

Veturitallinkatu 6, 40100 Jyväskylä, Suomi

Jyväskylä

Veturitallit

Veturitallinkatu 6, 40100 Jyväskylä, Suomi

Teemat

asukas- ja kylätoiminta, eläkeläistoiminta, harrastus ja vapaa-aika, hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, kansanterveys, kotoutuminen, mielenterveys, omaistoiminta, talkoot, tukihenkilötoiminta, vapaaehtoisuus, vertaistuki, yhteistyö ja verkostot, ystävä- ja viriketoiminta

Avainsanat

osallisuus, yksinäisyys, järjestöyhteistyö, hyvinvointi, mielenterveys, ehkäisevä mielenterveystyö

Kohderyhmä

ammattilaiset ja asiantuntijat, asiakkaat, asunnottomat, eläkeläiset, järjestötoimijat, kaikille, kuntoutujat, läheiset ja omaiset, maahanmuuttajat ja pakolaiset, miehet, naiset, opiskelijat, seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt, työssäkäyvät, työttömät, vammaiset ja invalidit, vapaaehtoiset, viranomaiset ja kumppanit

Ikäryhmä

kaikenikäiset

Lisätiedot

Tapahtuman alussa on kahvitarjoilu alkaen klo 08:30. Miniseminaarin päätteeksi tarjolla on yhteisölounas tapahtumaan ilmoittautuneille. Lisätietoja antaa Kosken Yhdessä ei olla yksin -hanke, projektipäällikkö Sirpa Pekkarinen, p. 040 653 7220 tai Kosken viestintäassistentti Taru Paavolainen, p. 040 136 5279, etunimi.sukunimi@koske.fi.

Linkkejä

www.koskeverkko.fi

Tapahtuma on maksuton

Tilan esteettömyys