Palkka.fi tutuksi -etäkoulutus 15.4.2020

15.04.2020 klo 17:30 - 19:00 / Koulutus/seminaari / Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

HUOMIO!

Koulutus toteutetaan etänä. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki sähköpostiin ilmoittautumisajan päätyttyä.

Maksetaanko yhdistyksessäsi silloin tällöin korvauksia, kuten vapaaehtoisten matkakuluja? Tuskailetteko tulorekisteri-ilmoitusten kanssa? Tai onko satunnaisten korvausten tai palkkojen maksu ajankohtaista tulevaisuudessa?

Palkka.fi on ilmainen palkanlaskentaohjelma, jolla pieni yhdistys voi hoitaa korvausten ja palkkojen maksamisen itse. Ohjelmasta voi lähettää automaattisesti tietoja tulorekisteriin. Koulutuksessa saat perustietoa ohjelman käytöstä ja maksukäytännöistä yhdistyksen näkökulmasta. Koulutuksessa käydään läpi myös tulorekisterin käyttöön liittyviä muutoksia.

Koulutus on tarkoitettu pienille ja vapaaehtoisvoimin toimiville yhdistyksille.

Kouluttajana taloushallinnon asiantuntija Susanna Välisaari Tilitiikeri Oy:stä.

Etäkoulutus on yleishyödyllisten yhdistysten toimijoille maksuton ja sitä rahoittaa Sosiaali- ja terveysministeriö Veikkauksen tuotoilla.

Tutustu KYT-järjestöpalveluiden maksuttomiin palveluihin yhdistyksille: www.kyt.fi/jarjestopalvelut

Osoitteet

• Keski-Suomi, Suomi

Jyväskylä

Keski-Suomi, Suomi

Teemat

vapaaehtoisuus, varainhankinta ja rahoitus, yhdistyksen sääntömääräinen toiminta

verkossa

Kohderyhmä

järjestötoimijat, vapaaehtoiset

Ikäryhmä

kaikenikäiset

Kutsu ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse.

Tapahtuma on maksuton

Ilmoittautumistiedot

Palkka.fi tutuksi 15.4.2020 -etäkoulutus

Ilmoittautumislomake 15.4.2020 etäkoulutukseen
  • Täytä alla olevaan lomakkeeseen omat tietosi ja paina lopuksi lähetä. Ilmoittautuminen lomakkeen kautta on mahdollista 16 vuotta täyttäneille henkilöille.
  • Anna sähköposti-osoite, johon linkki koulutukseen osallistumiseksi lähetetään. Osoitetta käytetään myös tiedotusta ja mahdollista koulutusmateriaalien jakoa varten.
  • Henkilötietojasi pääsevät käsittelemään ilmoittautumislomaketta käyttävään toimijaan kuuluvat käyttäjät ja tarvittaessa palvelun ylläpitäjät. Henkilötietojasi säilytetään tietokannassa EU-alueella. Kukin ilmoittautumislomaketta käyttävä toimija ja siihen kuuluvat käyttäjät vastaavat saamistaan henkilötiedoista ja säilyttävät tietoja omien toimintaperiaatteidensa mukaisesti. Lisätietoja henkilötietojesi käytöstä voit tiedustella ilmoittautumislomaketta käyttävältä toimijalta. Tutustu myös palvelun tietosuojaselosteeseen.