Palkka.fi tutuksi 15.4.2020

15.04.2020 klo 17:00 - 19:00 / Koulutus/seminaari / Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

Maksetaanko yhdistyksessänne silloin tällöin korvauksia, kuten esimerkiksi vapaaehtoisten matkakuluja? Vai onko satunnaisten korvausten tai palkkojen maksaminen ajankohtaista tulevaisuudessa?

Palkka.fi on maksuton palkanlaskentaohjelma, jolla pieni yhdistys voi hoitaa korvausten ja palkkojen maksamisen itse. Ohjelmasta voi esimerkiksi lähettää automaattisesti tietoja tulorekisteriin. Palkka.fi tutuksi -koulutus tarjoaa perustietoa ohjelman käytöstä sekä maksamiseen liittyvistä käytännöistä yhdistyksen näkökulmasta. Koulutuksessa käydään läpi myös tulorekisterin käyttöön liittyviä muutoksia.

Koulutus on tarkoitettu pienille ja vapaaehtoisvoimin toimiville yhdistyksille.

Kouluttajana taloushallinnon asiantuntija Susanna Välisaari Tilitiikeri Oy:stä.

Ilta on yleishyödyllisten yhdistysten toimijoille maksuton ja sitä rahoittaa Sosiaali- ja terveysministeriö Veikkauksen tuotoilla.

Osoitteet

• Kansalaistoiminnankeskus Matara

Matarankatu 6, Jyväskylä, Suomi

Jyväskylä

Kansalaistoiminnankeskus Matara

Matarankatu 6, Jyväskylä, Suomi

Teemat

vapaaehtoisuus, varainhankinta ja rahoitus, yhdistyksen sääntömääräinen toiminta

Kohderyhmä

järjestötoimijat, vapaaehtoiset

Ikäryhmä

kaikenikäiset

Tapahtuma on maksuton

Tilan esteettömyys

• Tilaan pääsee pyörätuolilla
  • Tilaan pääsee rollaattorilla
  • Tilassa on inva-wc

Ilmoittautumistiedot

Palkka.fi tutuksi 15.4.2020

Ilmoittautumislomake 15.4.2020 koulutukseen
  • Täytä alla olevaan lomakkeeseen omat tietosi ja paina lopuksi lähetä. Ilmoittautuminen lomakkeen kautta on mahdollista 16 vuotta täyttäneille henkilöille.
  • Anna sähköposti-osoite, josta sinut tavoittaa tiedotusta ja mahdollista koulutusmateriaalien jakoa varten.
  • Kahvituksen järjestämistä varten
  • Henkilötietojasi pääsevät käsittelemään ilmoittautumislomaketta käyttävään toimijaan kuuluvat käyttäjät ja tarvittaessa palvelun ylläpitäjät. Henkilötietojasi säilytetään tietokannassa EU-alueella. Kukin ilmoittautumislomaketta käyttävä toimija ja siihen kuuluvat käyttäjät vastaavat saamistaan henkilötiedoista ja säilyttävät tietoja omien toimintaperiaatteidensa mukaisesti. Lisätietoja henkilötietojesi käytöstä voit tiedustella ilmoittautumislomaketta käyttävältä toimijalta. Tutustu myös palvelun tietosuojaselosteeseen.