Osallisuutta edistävää SiMo -pienryhmätoimintaa Huhtasuolle 1

20.01.2021 klo 09:00 - 11:00 / Muu ryhmämuotoinen tuki / Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

Osaamisella järjestöihin -hanke (ESR) jalkautuu Jyväskylän asuinalueille kevättalvella 2021. Aluetyö aloitetaan Huhtasuolta ja toteutetaan yhteistyössä työllistämisyhdistyksen Sirpakka-toiminnan ja Monikko ry:n kanssa.

Osoitteet

• Monikko ry:n kerhotila

Nevakatu 1, Jyväskylä, Suomi

Jyväskylä

Monikko ry:n kerhotila

Nevakatu 1, Jyväskylä, Suomi

Teemat

osallisuus, työllisyys, vaikuttaminen, vapaaehtoisuus, vertaistuki

Avainsanat

osallisuus, Työllisyys, työttömyys, yhdistystoiminta, työttömien yhdistykset, osatyökyky

Kohderyhmä

maahanmuuttajat ja pakolaiset, työttömät

Lisätiedot

Huhtasuolla alkaa Osaamisella järjestöihin – OTTO -hankkeen yhteistyö Jyvässeudun työllistämisyhdistyksen Sirpakka-toiminnan ja Monikko ry:n kanssa. Kolme uutta, max 10 osallistujan kokoista SiMo-pienryhmää tarjoaa osaamista ja osallisuutta työelämän ulkopuolella oleville asukkaille kahdesti kuukaudessa kevätkauden 2021 aikana.
SiMo-toiminnan esittelyt ke 20.1. kahvittelun lomassa Monikon kerhotiloissa Nevakatu 1. Tule tutustumaan jo ensimmäisellä kerralla! Silloin suunnitellaan kevään ohjelmaa ja toiminnan sisältöä.

Otto ja Simo tiedote 1.

Pienryhmien kaksituntiset tapaamiset ovat jatkossa keskiviikkoisin joka toinen viikko, alkaen 20.1. Ryhmäajat ovat klo 09-11, klo 11.30-13.30 ja klo 14-16.

Ilmoittautumistiedot

Mikä on sinun omasi – aamun, keskipäivän vai iltapäivän ryhmä? Ota yhteyttä viimeistään ma 18.1. klo 16 mennessä lomakkeella
tai yhteystiedoilla Eija Lappi p. 0400 151 258 / Sirpa Pekkarinen p. 044 710 9654 tai sähköpostilla etunimi.sukunimi@kyt.fi.