Onnistu rahastonhoitajana – talousaakkoset yhdistyksen talousvastaavalle 8.12.2021, Jyväskylä

08.12.2021 klo 17:30 - 20:00 / Koulutus/seminaari / Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

Lähikoulutus pienten vapaaehtoisyhdistysten talousvastaaville ja rahastonhoitajille. Soveltuu erinomaisesti taloudenhoitajan tehtävää aloitteleville vapaaehtoisille.

Miten hanskata yhdistyksen talous ja tilit maallikkona? Mitä tarkoittavat keskeiset taloushallinnon käsitteet? Mitä talousvastaavan on ainakin hyvä tietää kirjanpidosta ja taloudenhoidosta?

Koulutuksessa saat maallikolle sopivia käytännön vinkkejä sujuvaan arjen taloushallintoon.

Keskustelevassa ja käytännönläheisessä illassa käydään läpi:

• Taloushallinnon ja kirjanpidon peruskäsitteet
  • Kevyt ja yksinkertainen taloudenpito
  • Sähköinen asiointi ja taloudenhoito

Kouluttajana yhdistystalouden asiantuntija, julkistalouden merkonomi ja taloushallinnon YAT, Pekka Nieminen. Niemisellä on 20 vuoden kokemus yleishyödyllisen säätiön ja osakeyhtiöiden johtotehtävistä.

Koulutus on yleishyödyllisten yhdistysten toimijoille maksuton. Sen järjestää Keski-Suomen Yhteisöjen Tuen KYT-järjestöpalvelut, ja sitä rahoittaa Sosiaali- ja terveysministeriö Veikkauksen tuotoilla.

Tarjoamme kahvit ja pientä purtavaa.

Ilmoittautumiset viimeistään 3.12. alla olevalla verkkolomakkeella.

Osoitteet

• Kansalaistoiminnankeskus Matara, Matarasali

Matarankatu 6, Jyväskylä, Suomi

Jyväskylä

Kansalaistoiminnankeskus Matara, Matarasali

Matarankatu 6, Jyväskylä, Suomi

Teemat

opinnot, tiede, kasvatus ja sivistys, varainhankinta ja rahoitus, yhdistyksen sääntömääräinen toiminta, yleisötilaisuudet

Asiasanat

koulutus, hallitus, talous

Kohderyhmä

ammattilaiset ja asiantuntijat, järjestötoimijat, kaikille, vapaaehtoiset, yhdistyksen työntekijät

Lisätietoja: Katariina Luoto, katariina.luoto@kyt.fi, 050 400 0668

Tapahtuma on maksuton

Tilan esteettömyys

• Tilaan pääsee pyörätuolilla
  • Tilaan pääsee rollaattorilla
  • Tilassa on induktiosilmukka
  • Tilassa on inva-wc
  • Pysäköintimahdollisuus

Ilmoittautumistiedot

Onnistu rahastonhoitajana – talousaakkoset yhdistyksen talousvastaavalle

Ilmoittautumislomake Onnistu rahastonhoitajana – talousaakkoset yhdistyksen talousvastaavalle koulutukseen 8.12.2021. Ilmoittautumiset viimeistään 3.12.
  • Täytä alla olevaan lomakkeeseen omat tietosi ja paina lopuksi lähetä. Ilmoittautuminen lomakkeen kautta on mahdollista 16 vuotta täyttäneille henkilöille.
  • Anna sähköposti-osoite, josta sinut tavoittaa tiedotusta ja mahdollista koulutusmateriaalien jakoa varten.
  • Onko sinulla jotain kysyttävä illan aiheesta? Haluatko etukäteen kommentoida jotain.
  • Kahvituksen järjestämistä varten
  • Henkilötietojasi pääsevät käsittelemään ilmoittautumislomaketta käyttävään toimijaan kuuluvat käyttäjät ja tarvittaessa palvelun ylläpitäjät. Henkilötietojasi säilytetään tietokannassa EU-alueella. Kukin ilmoittautumislomaketta käyttävä toimija ja siihen kuuluvat käyttäjät vastaavat saamistaan henkilötiedoista ja säilyttävät tietoja omien toimintaperiaatteidensa mukaisesti. Lisätietoja henkilötietojesi käytöstä voit tiedustella ilmoittautumislomaketta käyttävältä toimijalta. Tutustu myös palvelun tietosuojaselosteeseen.