Nytke6 goes WILD

27.10.2017 klo 08:30 - klo 16:00 / Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

Hei sinä, joka kohtaat nuoria työksesi! Ovatko työvälineesi kunnossa?

Mikä?

Nytke6 goes WILD

Nytke on esikouluiän saavuttanut nuorten työllisyyden, yritteliäisyyden ja osallisuuden parissa toimiville järjestetty sektorirajoja rikkova, rehellinen ja rento kohtaaminen, joka järjestetään jo kuudetta kertaa. Tällä kertaa keräämme Nytke-jengin bussiin ja karautamme Leivonmäen kansallispuistoon ratkiriemukkaaksi päiväksi.

Miksi?

Nytke6 teemana on kohtaaminen ja toivommekin, että jokainen osallistuja, tuo yhden kohderyhmäänsä kuuluvan nuoren eli nuoren asiantuntijan mukanaan. Tavoitteena on jakaa kohtaamisen välineitä, vaihtaa ajankohtaista tietoa toiminnoista ja palveluista sekä oivalluttaa toinen toisiamme näkemään itsemme ja tekemisemme kirkkaammin.

Mistä?

Lähtö kohteeseen Kansalaistoiminnankeskus Mataralta klo 8.30 ja paluu samaan paikkaan klo 16 mennessä.

Mitä maksaa?

Kyydit, ohjelma, oivallukset sekä makkarat ja vaahtokarkit kuuluu Nytke6 VIP-pakettiin, joka on kaikille maksuton!

Mitä mukaan?

Omia eväitä, kaffia yms. saa ottaa mukaan, että jaksaa hyvissä sielun ja ruumiin voimissa koko päivän. Ja tietty sitä hyvää pössistä ja uteliasta mieltä repun täydeltä. No, säänmukaista pukeutumista suosittelemme, ulkona ollaan koko päivä!

Kuka?

Nytke6 taustajoukoissa: Keski-Suomen Tuki ry:n Nuovo-hanke, Jyväskylän koulutuskuntayhtymän OpsoDiili-hanke sekä Suomen nuorisoseurojen Leipää ja kulttuuria-työllistämishanke.

Häh?

No ilmoittaudu hyvä ihminen tästä linkistä https://goo.gl/forms/c6OcsBqHz40YEkrb2 ja lähe meijän kanssa viettämään hauska ja happirikas päivä oikean asian parissa. Myös nuoret asiantuntijat ilmoittautuvat linkin kautta. Saa jakaa!

Hääh?

No, ota yhteyttä: Heidi Pasanen 040 1512249. Ilmoittautuneille lävähtää lisätietoa sähköpostitse lähempänä h-hetkeä.

Let´s go WILD!

Teemat

harrastus ja vapaa-aika, hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, kokemusasiantuntijuus, nuoruus, retkeily ja vaellus, sosiaali ja terveys, teemapäivät ja -viikot, työllisyys, vaikuttaminen, vapaaehtoisuus, viestintä, yhteistyö ja verkostot, yleisötilaisuudet, ympäristö, luonto ja eläimet

Kohderyhmä

ammattilaiset ja asiantuntijat, asiakkaat, järjestötoimijat, kaikille, kokemusasiantuntijat, opiskelijat, työssäkäyvät, työttömät, vapaaehtoiset, viranomaiset ja kumppanit, yhdistyksen työntekijät

Ikäryhmä

kaikenikäiset

Kansalaistoiminnankeskus Matara

Matarankatu, Jyväskylä, Suomi

Osoitteet

• Kansalaistoiminnankeskus Matara

Matarankatu, Jyväskylä, Suomi

Jyväskylä

Nytke6 Goes Wild!

Tapahtuma on maksuton

Ensisijaiset yhteistyökumppanit

Nytke6 taustajoukoissa: Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry:n Nuovo-hanke, Jyväskylän koulutuskuntayhtymän OpsoDiili-hanke sekä Suomen nuorisoseurojen Leipää ja kulttuuria-työllistämishanke.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn