Muistikummituokio, Saarijärvi

16.09.2019 klo 14:00 - 15:30 / Koulutus/seminaari / Keski-Suomen Muistiyhdistys ry

Muistikummituokio on maksuton ja kaikille avoin tilaisuus, jossa opitaan kohtaamaan muistisairas ihminen arvostavasti ja lämpimästi. Tuokio sopii kaikille muistisairauksista ja muistisairaiden ihmisten arjesta kiinnostuneille elämäntilanteesta riippumatta: opiskelijoista eläkeläisiin, taksikuskeista omaishoitajiin. Tuokiossa käydään läpi havainnollisesti ja keskustellen viisi tärkeintä asiaa, joita jokaisen pitäisi ymmärtää muistisairauksista. Tuokiossa pääset päättämään oman muistiystävällisen tekosi, ja tuokion jälkeen olet muistikummi. Saat tuokiosta matkaasi todistuksen kummiudestasi. Tuokion ohjaa Keski-Suomen Muistiyhdistyksen työntekijä tai koulutettu vapaaehtoinen. Lisää tietoa muistikummitoiminnasta saat osoitteesta www.muistikummit.fi

Tuokio järjestetään Muistiviikolla 38 maanantaina 16.9.2019 klo 14-15:30 Saarijärven kaupungintalon Mannila -salissa (Sivulantie 11). Ilmoittautumista ei tarvita. Tervetuloa mukaan oppimaan tämän päivän kansalaistaito!

Osoitteet

• Kaupungintalon Mannila -sali

Sivulantie 11, Saarijärvi, Suomi

Saarijärvi