MLL:n tukihenkilötoiminnan koulutus

27.09.2022 klo 17:00 - 03.10.2022 klo 19:30 / Koulutus/seminaari / Mannerheimin Lastensuojeluliiton (MLL) Järvi-Suomen Piiri/ Vapaaehtoiskeskus Jyväskylä

Haluaisitko toimia lapsen tai nuoren tukena ja saada uutta mukavaa tekemistä arkeesi?

Koulutuksessa saat valmiudet toimia MLL:n aikuiskaverinaheppakaverinasosiaalihuoltolain mukaisena tukihenkilönä tai perhekummina. Toimintaa järjestetään Keski-Suomessa, Etelä-Savossa, Pohjois-Savossa ja Pohjois-Karjalassa. Voit osallistua koulutukseen ja päättää vasta sen jälkeen olisiko MLL:n tukihenkilötoiminta sinulle sopiva vapaaehtoistoiminnan muoto!

Koulutus koostuu kolmesta tapaamiskerrasta. Koulutuspaikkoina toimii kunkin paikkakunnan MLL:n Järvi-Suomen piirin toimisto (pl. Joensuu – lisätietoja myöhemmin).

Olethan yhteydessä mikäli olisit kiinnostunut toiminnasta, mutta et pääse osallistumaan koulutukseen esimerkiksi välimatkojen vuoksi, sillä perehdytämme vapaaehtoisia myös yksilöllisesti mukaan toimintaa!

Lähetämme lisätietoa koulutukseen ilmoittautuneille lähempänä koulutusta. Jos sinulla herää kysyttävää, niin olethan meihin yhteydessä!

Jyväskylä

27.09., 29.09. ja 03.10. klo 17-19.30

Ilmoittaudu Keski-Suomen koulutukseen tästä.

Osoitteet

• MLL:n Järvi-Suomen piiri

Tapionkatu 4, Jyväskylä, Suomi

Jyväskylä, Jämsä, Karstula, Laukaa, Muurame, Pihtipudas, Saarijärvi, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski