Mielenterveysilta osa 2

24.11.2020 klo 17:00 - 18:30 / Kokous/tapaaminen, Muu ryhmämuotoinen tuki / Paremmin Yhdessä ry

Monella maahan muuttaneella on taustalla vaikeita kokemuksia ja traumoja, jotka saattavat aiheuttaa pahaa oloa ja mielenterveyden haasteita. Järjestimme marraskuun alussa mielenterveysaiheisen vapaaehtoisten illan, joka oli niin menestyksekäs, että päätimme jatkaa samasta teemasta!

Mielenterveysilta osa 2 keskittyy keskusteluun ja kokemusten jakamiseen. Illassa mukana keskustelemassa ja kysymyksiin vastaamassa Jyväskylän kotoutumispalveluiden psykologi Marleena Marttio. Ilta järjestetään virtuaalisesti Teamsin kautta, joten ilmoittaudu pe 20.11. mennessä sähköpostilla henna.forsman@paremminyhdessa.org saadaksesi linkin Teamsiin.

Järjestämme vapaaehtoisten iltoja joka kuukauden ensimmäinen tiistai kello 17-18. Haluamme, että kaikki vapaaehtoisemme kokevat olevansa osa Paremmin Yhdessä -yhteisöä. Tahdomme tarjota yhdessäoloa ja vertaistukea vapaaehtoistyön ulkopuolella. Illoissa tutustut paremmin työntekijöihin ja toisiin vapaaehtoisiin, ja saat uusia näkökulmia ja työkaluja vapaaehtoistyöhön.

mainoskuva

Osoitteet