Meijän Kaverit- koulutus 29-30.11.2021

29.11.2021 klo 09:00 - 15:00 / Koulutus/seminaari / Keski-Suomen sosiaalialan osaamiskeskus

Toistuvat päivämäärät:

30.11.2021 klo 17:30 - 20:00

MEIJÄN KAVERIT- toiminta

Meijän Kaverina kuljet hetken mielenterveystoipujan matkassa juttuseurana ja tsempparina. Meijän kaverit tapaavat kodin ulkopuolella ja asioita tehdään muiden ihmisten parissa. Usein käydään yhdessä kahvilla, kävelyllä tai vaan jutellaan. Tapaamisia on yleisesti noin kerran viikossa tai harvemmin. Meijän kaverit ovat tavallisia, luotettavia täysi-ikäisiä henkilöitä, joilta ei vaadita erityistaitoja.

Meijän digikaverina voit toimia Ylitse Mentor App-sovelluksen avulla anonyymisti paikasta ja ajasta riippumatta, omien aikataulujesi mukaan.

Kaveritoiminta on suunnattu Keski-Suomen alueella asuville henkilöille. Vapaaehtoiset kaverit saavat koulutuksen. Koulutukseen sisältyy  kaksi tapaamista. Ensimmäinen tapaaaminen on maanantaina 29.11 (klo 9-15) livenä Matarankadulla.  Tiistai-illan 30.11 klo (17.30- 20) koulutukseen voi osallistua tulemalla  Matarankadulle  tai etänä Teamsissä.

Koulutuksen lisäksi vapaaehtoisille on tarjolla ammatillista ohjausta, työnohjausta sekä  järjestetään virkistystoimintaa.

Koulutus on maksuton.

Lämpimästi tervetuloa Meijän Kaveri-toimintaan!

LISÄTIETOA HANKKEEN TOIMINNASTA

Jyväskylä

Kaupunginosa / Kylä
Tourula

Teemat

mielenterveys, vapaaehtoisuus, ystävä- ja viriketoiminta

Asiasanat

mielenterveys, avoimet vapaaehtoistehtävät, kaveritoiminta

Kohderyhmä

kaikille, vapaaehtoiset

Ikäryhmä

nuoret aikuiset (18-29 v.), aikuiset (30-62 v.), ikäihmiset (63-79 v.)

Tapahtuma on maksuton

Ilmoittautumistiedot