Mahdollisuuksien tori 17.8.2019

17.08.2019 klo 10:00 - 14:00 / Harrasteryhmä, Muu, Virkistys / Keski-Suomen monikulttuuristen yhdistysten liitto Wari ry

Tule ja innostu! ūüĆć Jyv√§skyl√§n Mahdollisuuksien tori j√§rjestet√§√§n keskustan k√§velykadulla lauantaina 17.8.2019 klo 10-14. Tapahtumaan on vapaa p√§√§sy.

Mahdollisuuksien tori on monikulttuurinen ja yhteisöllinen koko perheen tapahtuma, johon olet tervetullut tutustumaan paikallisiin järjestöihin ja toimijoihin. Torilla pääset nauttimaan kansainvälisestä tunnelmasta ja monipuolisesta kulttuuriohjelmasta sekä saat tietoa globaaleista kehityskysymyksistä. Myynnissä on myös herkullisia makuja maailmalta.

Haluatko tulla esittelemään järjestösi tai yhdistyksesi toimintaa torille? Ilmoittaudu mahdollisimman pian osoitteessa: https://forms.gle/YADyqVWCHJdWdbau6.

VAPAA P√Ą√ĄSY ‚ÄĒ L√ĄMPIM√ĄSTI TERVETULOA!

Fingon koordinoimia Mahdollisuuksien toreja järjestetään vuosittain noin 20 paikkakunnalla. Torien tavoitteena on lisätä paikkakuntalaisten kiinnostusta ja tietämystä globaaleista kehityskysymyksistä sekä tarjota heille mahdollisuuksia osallistua järjestöjen toimintaan.

Mahdollisuuksien toreja tekevät joka vuosi aktiiviset vapaaehtoiset sekä eri järjestöjen edustajat. Jyväskylässä Mahdollisuuksien toria koordinoi Keski-Suomen monikulttuuristen yhdistysten liitto Wari ry.

Mahdollisuuksien torin verkkosivut:

Mahdollisuuksien torin Facebook -event:

Lisätiedot: mahdollisuuksientorijyvaskyla@gmail.com

Come and get inspired! At Mahdollisuuksien tori you can enjoy the international atmosphere and our diverse programme, meet local civil society organisations, and gain more information about global development issues. The event is admission free.

Mahdollisuuksien tori will take place on the pedestrian street in the city centre of Jyväskylä on Saturday, August 17 2019 from 10 am to 2 pm.

You can sign up to the event with your organization using this link: https://forms.gle/YADyqVWCHJdWdbau6. Sign up quickly!

In addition, international delicacies will be available at the event.

WELCOME TO MAHDOLLISUUKSIEN TORI 2019! ALL PROGRAMME IS ADMISSION FREE.

For more information, please contact:
mahdollisuuksientorijyvaskyla@gmail.com

Osoitteet

• K√§velykatu

Kauppakatu, Jyväskylä, Suomi

Jyväskylä

Kävelykatu

Kauppakatu, Jyväskylä, Suomi

Teemat

asukas- ja kylätoiminta, demokratia ja ihmisoikeus, monikulttuurisuus, kansainvälisyys ja kehitysyhteistyö, osallisuus, tapahtuma, teemapäivät ja -viikot, yleisötilaisuudet

Kohderyhmä

kaikille