Kylätreffit verkossa!

23.02.2021 klo 18:00 - 15.06.2021 klo 20:00 / Kokous/tapaaminen, Koulutus/seminaari, Muu ryhmämuotoinen tuki, Verkossa tapahtuva toiminta, Vertaisryhmä, Virkistys / Keski-Suomen Kylät ry

Klikkaa ohessa olevasta linkistä, pääset selaimella mukaan tai voit ladata Teams-sovelluksen koneellesi.

Tervetuloa mukaan teemoitetuille kylätreffeille, kerran kuussa tiistaisin klo 18:00 alkaen. Aihe on ikään kuin ilmoitettu, mutta emmehän me asiassa pysy – ainakaan koko aikaa – ja se on hyvä, se! Jutellaan kaikesta mikä kyläelämässä nyt jyllää, mikä ihastuttaa tai vihastuttaa ja mitä sitten tehdään. Ilta on avoin ihan kaikille kylistä kiinnostuneille, olitpa sitten maalainen, kaupunkilanen tai metropolin asuja, tai sitten näitä kaikkia.

Muutoksia saattaa tulla, mutta tässä uumoillut illat ja aiheet:

• Kylätoimintaa ja kesätyöllistämistä, 23.2. klo 18:00 alustus maaseutututkija Kaisu Kumpulainen, maaseutututkija Jyväskylän yliopisto, Keski-Suomen Kylät ryn puheenjohtaja. Katri Tynkkynen, OP Keski-Suomi
  • Kylämarkkinointi/tiedottaminen & Avoimet kylät tapahtuma; suunnittelu ja kokemukset ti 23.3 klo 18:00.
  • Maaseutumatkailu ja maallemuutto, ti 27.4 klo 18:00. Alustus maallemuuttoasiamies Johanna Niilivuo.
  • Kylätoiminnan avuksi; Leader-rahoitus, Kylämme.fi, Yhdistystori.fi ja Maaseutu.fi, ti 18.5 klo 18:00. Mukana Vesuri-ryhmän Raisa Saarilahti-Kulju.
  • Auttavat kylät & kyläturvallisuus: Auttavat kylät –hanke esittäytyy, ti 15.6 klo 18:00. Mukana projektipäällikkö Outi Raatikainen.

Tavataan verkossa!

Jyväskylä

verkossa

Tapahtuma on verkossa