PERUUTETTU! XV valtakunnalliset kohtaamispaikkapäivät 2.-3.4.2020, Jyväskylä

02.04.2020 klo 11:00 - 03.04.2020 klo 14:30 / Koulutus/seminaari

Tiedote 12.3.2020

XV Valtakunnalliset kohtaamispaikkapäivät 2.-3.4.2020 perutaan

Jyväskylän kohtaamispaikkapäivien työryhmä kokoontui tänään maan hallituksen tiedotustilaisuuden jälkeen. Työryhmässä keskusteltiin tilanteesta ja erilaisista korvaavista vaihtoehdoista. Päivien järjestämisessä on kuitenkin kyseessä ennen kaikkea ihmisten mahdollisuus tavata toisia ja verkostoitua eikä näin ollen ole tarkoituksenmukaista lähteä siirtämään päiviä webinaariksi. Työryhmä siis päätyi perumaan XV Valtakunnalliset kohtaamispaikkapäivät Jyväskylässä 2-3.4.2020.

Hallitus on tänään tiedotustilaisuudessaan suositellut yli 500 ihmisen yleisötilaisuuksien peruuttamista ja samalla on myös vahva suositus muidenkin tilaisuuksien peruuttamisesta, mikäli niitä ei ole välttämätöntä pitää. Lisäksi Jyväskylän kaupungilta tuli tänään iltapäivällä suositus väestön suojelemiseksi koronavirustartunnalta.  Esimerkiksi Jyväskylän kaupunki peruu omat yleisötilaisuutensa esim. kaikki kaupungin syntymäpäiväviikon 16.-22.3. tapahtumat.

Jyväskylän Valtakunnallisen kohtaamispaikkatyöryhmän puolesta Sari Naappi

Vuoden 2020 valtakunnalliset kohtaamispaikkapäivät Jyväskylässä. Päivien teemana on tulevaisuuden kohtaamispaikat. Mukaan mahtuu 200 osallistujaa.

Kohtaamispaikkapäivät on kaksipäiväinen tapahtuma, joka järjestetään eri paikkakunnalla joka vuosi. Jyväskylässä kohtaamispaikkapäivät on järjestetty kerran aiemmin, vuonna 2013.

Tapahtuma on tarkoitettu kaikille kohtaamispaikkojen, kumppanuus- ja järjestötalojen ja yhdistysten edustajille, vapaaehtoisille, työntekijöille sekä kuntien hyvinvointipalveluissa toimiville. Päivien aikana kuullaan asiantuntijapuheenvuoroja, tutustutaan Jyväskylässä toimiviin erilaisiin kohtaamispaikkoihin, opitaan uutta työpajoissa, kohdataan uusia ihmisiä ja tavataan vanhoja tuttuja. Verkostoitumista parhaimmillaan!

Osoitteet

• Kansalaistoiminnankeskus Matara

Matarankatu 6, Jyväskylä, Suomi

Valtakunnallinen

Kansalaistoiminnankeskus Matara

Matarankatu 6, Jyväskylä, Suomi

Teemat

hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, osallisuus, sosiaali ja terveys, tapahtuma, yhteistyö ja verkostot

Avainsanat

kohtaamispaikat, kohtaamispaikkapäivät, matalan kynnyksen toiminta, jyväskylä, valtakunnallinen

Kohderyhmä

ammattilaiset ja asiantuntijat, asiakkaat, järjestötoimijat, vapaaehtoiset, viranomaiset ja kumppanit, yhdistyksen työntekijät

Valtakunnallinen

Kyllä

Tapahtuma on maksuton

Tilan esteettömyys

• Tilaan pääsee pyörätuolilla
  • Tilaan pääsee rollaattorilla
  • Tilassa on inva-wc

Ilmoittautumistiedot

Ilmoittautuminen päiville on avattu 29.1.2020. Ilmoittautuminen päättyy osallistujämäärän (200 henkeä) täyttyessä, kuitenkin viimeistään 18.3.2020.

Tapahtumasivut, ohjelma, tutustumiskohteet ja ilmoittautuminen Mataran kotisivuilla: