Kimpassa Kumppanuuteen!

26.10.2017 klo 09:00 - klo 16:00 / Koulutus/seminaari

Keski-Suomen Sosiaaliturvayhdistyksen Kehitytään kimpassa – hankkeen järjestämä verkostoitumis- ja oppimistapahtuma. Tervetuloa!

Kimpassa Kumppanuuteen -tapahtumassa hyödynnämme hankeajan kokemuksia ja viemme kumppanuusajattelua uudelle tasolle. Tapahtuman aamupäivän osuudessa kumppanuuden erityisasiantuntija Ritva Pihlaja herättelee puheenvuorollaan osallistujia päivän teemaan ja kuulemme kumppanuuspöytäkonkareiden kokemuksia. Iltapäivän työpajassa sukelletaan vielä syvemmälle kumppanuuteen ja mm. etsitään yhdessä vastauksia osallistujia askarruttaviin kysymyksiin. Työpajan vetäjänä ja koko päivän fasilitaattorina toimii Vilma Mutka Mukamas Learning Design Oy:stä.

Päivän ohjelma (päivitetty 6.10.2017)
9.00 Aamukahvit ja ilmoittautuminen, Tourujoki-sali
9.30 Tilaisuuden avaus
Yhteistyö ja kumppanuus – kukkahattutätien haavekuvia vai kovaa yhteiskuntapolitiikkaa? Kansalais- ja järjestötoiminnan asiantuntija Ritva Pihlaja
Kumppanuuspöytätyö Savossa – onnistumisia ja kipukohtia. Varkauden kaupungin osallisuuskoordinaattori, vuoden maaseututoimija 2017
Vuokko Jaakkola & Ritva Pihlaja
Pienin askelin kumppanuutta kohti – kumppanuustarinoita Keski-Suomesta. Keskustelun vetäjänä Vilma Mutka
Kumppanuus käytännössä – verkostojohtamisen opeilla kohti toivottua tulevaisuutta. Johtamisen ja oppimismuotoilun valmentaja Vilma Mutka, Mukamas Learning Design Oy
12.00 Lounas (omakustanteinen)
13.00 Kumppanuusklinikka (Matara-sali)
Hanke päättyy, jatkuuko kumppanuus? Tehdään yhdessä tulevaisuuden tiekartta meidän kuntaan!
(kahvit työskentelyn lomassa)
16.00 Hyvää kotimatkaa

Teemat

hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, sosiaali ja terveys, yhteistyö ja verkostot