Keuruun järjestökahvit

14.09.2017 klo 18:00 - klo 20:00 / Kokous/tapaaminen, Vertaisryhmä, Virkistys / Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

Illan teema: Yhtäkään lasta ei jätetä

Lapsissa on tulevaisuus, myös yhdistystoiminnan ja kansalaisyhteiskunnan näkökulmasta. Kuinka sinun yhdistyksesi voisi tukea lapsia ja perheitä? Kuinka voisimme yhdessä luoda yhteisöllisyyttä ja kannustaa lapsia ja nuoria löytämään paikkansa aktiivisina kansalaisina? Illan isäntäyhdistyksenä, toiminnastaan kertomassa ja vinkkejä jakamassa Keuruun Pelastakaa Lapset ry.

Aika: torstaina 14.9.2017 klo 18-20

Paikka: Palvelukeskus Lehtiniemi, takkahuone (Seiponniementie 7)

Ilta on avoin ja maksuton. Tervetuloa yhteisten asioiden äärelle ja verkostoitumaan! Järjestäjinä Keuruun Pelastakaa Lapset ry ja Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry, toimintaa rahoittaa Sosiaali- ja terveysministeriö Veikkauksen tuotoilla.

Lisätietoja:

Katariina Luoto, Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry, katariina.luoto@kyt.fi, 050 400 0668

Virpi Järvinen, Keuruun Pelastakaa Lapset ry, v.jarvinen7@gmail.com

Keuruun järjestökahvit on Keuruun yhdistysväen leppoisa yhteistyötapaaminen, jossa on vaihtuva teema, keskustelua ja kokemustenvaihtoa kahvikupposen äärellä. Iltoja järjestetään muutamia kertoja vuodessa, ja niitä  isännöivät vuorotellen eri yhdistykset. Oiva tilaisuus verkostoitua, oppia uutta ja esitellä omaa toimintaa!

Osoitteet

• Palvelukeskus Lehtiniemi

Seiponniementie 7, Keuruu, Suomi

Keuruu

Palvelukeskus Lehtiniemi

Seiponniementie 7, Keuruu, Suomi

Teemat

hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, muu, yhteistyö ja verkostot

Kohderyhmä

järjestötoimijat, kaikille, vapaaehtoiset, yhdistyksen työntekijät

Ikäryhmä

kaikenikäiset

Tapahtuma on maksuton

Tilan esteettömyys

• Tilaan pääsee pyörätuolilla
  • Tilaan pääsee rollaattorilla
  • Pysäköintimahdollisuus

Ilmoittautumistiedot

Ilmoittautumiset Katariina Luodolle viimeistään 11.9. kahvitusta varten. Kerrothan ilmoittautuessasi nimesi, yhdistyksesi ja mahdollisen erityisruokavalion.