Kello Tikittää! Leo Stranius luennoi Matarassa 20.3. klo 13.30 alkaen

20.03.2019 klo 13:30 - 18:45 / Koulutus/seminaari / Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

Järjestöjohtaja ja ympäristöasiantuntija Leo Stranius luennoi ilmastonmuutoksesta ja ajanhallinnasta. Kaksi ensimmäistä luentoa on suunnattu järjestötoimijoille. Illan ohjelma on avoin kaikille asukkaille. Jokaiseen tilaisuuteen mahtuu 80 osallistujaa, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Luentopaikkana toimii Kansalaistoiminnankeskus Mataran Matara-sali.

Järjestöjen iltapäivä:

• Ilmastovastuullisuus järjestötyössä – Koskeeko se meitä? klo 13.30-14.30. Miten ilmastonmuutos liittyy järjestöjen tulevaisuuteen? Tule pohtimaan, millaisin toimin ja valinnoin järjestösi tukee jo nyt ilmastoystävällisyyttä ja miten sitä voisi lisätä.
  • Pitääkö kiirettä, järjestötoimija? klo 15-16.30. Onko ajankäyttösi hallussa? Kaipaatko vinkkejä ajanhallintaan? Järjestötyöhön liittyy kiire ja ennakoimattomuus. Tilaisuudessa käydään läpi ajanhallinnan keinoja ja pohditaan, millä tavoin pidät huolen omasta jaksamisestasi järjestötyössä.

Asukkaiden ilta:

• Ilmastovanhemmuus – aikuisten tekoja, ei vain lasten leikkiä klo 17.15-18.45. Millaisessa ratkaisijan asemassa me olemme läheistemme tulevaisuudelle?
  • JAPA ry:n kevätkokous klo 19.00. Avoin kaikille kestävästä kehityksestä kiinnostuneille asukkaille. Kahvitarjoilu!

Tarkemmat ohjelmatiedot JAPA ry:n verkkosivuilta.

Osoitteet

• Kansalaistoiminnankeskus Matara

Matarankatu, Jyväskylä, Suomi

Jyväskylä