JyväsRiihen ÄLYILO-teemaillat: Tulevaisuuden digitaaliset yhteisöt

22.04.2021 klo 17:00 - 19:00 / Muu, Verkossa tapahtuva toiminta, Yleisöluento / JyväsRiihi ry.

JyväsRiihen ÄLYILO-hankkeen teemailloissa esitellään älykkäitä ja ympäristön kannalta kestäviä tekoja. Käytännönläheisten esimerkkien tarkoituksena on inspiroida yhteisöjä ja yrityksiä ympäristön kannalta kestävään, ilmastoviisaaseen sekä älykkääseen toimintaan.

Tilaisuuksissa pohditaan ja visioidaan yhdessä, miten käsiteltyjä teemoja voisi hyödyntää omassa toiminnassa. Tilaisuuksissa kerrotaan myös Leader-rahoituksen mahdollisuuksista hankkeiden toteuttamiseksi. Tapahtumat on tarkoitettu kaikille aiheesta kiinnostuneille.

22.4. Tulevaisuuden digitaaliset yhteisöt

• Digitaalisuuden hyödyntäminen arjessa, projektipäällikkö Susanna Nurmeksela, Digivireä Keski-Suomi
  • Kokemuksia digituutoritoiminnasta
  • Kylien valokuituverkot
  • Digitaalisuus matkailussa, kulttuurissa ja palveluissa

Tapahtuma järjestetään Teams-etäyhteydellä. Ilmoittaudu viimeistään kolme arkipäivää ennen tilaisuutta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: minna.karjalainen(at)jyvasriihi.fi Kerro viestin otsikossa, mihin teemailtaan ilmoittaudut. Osallistumislinkki lähetetään sinulle lähempänä tilaisuutta sähköpostitse.

Tutustu myös muihin kevään aikana järjestettäviin ÄLYILO-teemailtoihin.

Tilaisuudet järjestää Leader JyväsRiihi osana ÄLYILO-hanketta. Lisätiedot: Minna Karjalainen, hankekoordinaattori, ÄLYILO-hanke.

Jyväskylä, Muurame, Laukaa, Uurainen

Teemat