Järjestöt tulevaisuuden sotessa

19.11.2020 klo 13:00 - 15:30 / Kokous/tapaaminen, Yleisöluento / Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

Järjestöt tulevaisuuden sotessa – Keski-Suomen vaikuttavat järjestöt -hankkeen päätöstilaisuus – siltaus Keski-Suomen sote-uudistukseen

To 19.11.2020 klo 13.00–15.30, etänä

Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry (KYT) on toteuttanut vuosina 2017-2020 Keski-Suomen vaikuttavat järjestöt -hanketta. Hanke auttoi jäsentämään järjestöjen erilaisia rooleja suhteessa maakuntaan ja kuntiin sekä tekemään järjestöissä olevaa asiantuntemusta näkyväksi. Keski-Suomeen syntyi järjestöjen keskinäistä, järjestöjen ja maakunnan sekä järjestöjen ja kuntien välistä kumppanuutta ja verkostoja. Hankkeen avulla kehitettiin myös sote-riippumattomia rakenteita kuntien ja järjestöjen sekä maakunnan ja järjestöjen hyvinvointiyhteistyön edistämiseen. Hanke on osa valtakunnallista Järjestö 2.0 -ohjelmakokonaisuutta.

Tule mukaan päätöstilaisuuteen kuulemaan ja keskustelemaan hankkeen tuloksista ja kokemuksista sekä Keski-Suomen sote-uudistuksen tavoitteista ja järjestöjen roolista uudistuksessa. Tilaisuudessa ovat keskustelemassa muun muassa erityisasiantuntija Anu Hätinen ja toiminnanjohtaja Tiina Sivonen Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry:stä sekä projektipäällikkö Anne Astikainen, hankejohtaja Mikael Palola ja ohjelmapäällikkö Tiina Koponen Keski-Suomen sote-uudistuksesta.

Tilaisuuden teemoina

• Järjestöjen verkostot ja yhteistyörakenteet
  • Järjestötieto ja palvelupolut
  • Järjestöjen valmiudet

Ilmoittautuminen pe 18.11. mennessä linkin kautta.

Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille 19.11. ennen tilaisuutta.

Tervetuloa!

Osoitteet

Jyväskylä

Teemat

sosiaali ja terveys, tapahtuma, vaikuttaminen, yhteistyö ja verkostot, yleisötilaisuudet

Kohderyhmä

ammattilaiset ja asiantuntijat, järjestötoimijat, kaikille, viranomaiset ja kumppanit, yhdistyksen työntekijät

Tapahtuma on maksuton

Ilmoittautumistiedot

Ilmoittautuminen pe 18.11. mennessä linkin kautta.