Meidän yhdistyksestäkö hankehakija? – koulutus, verkossa 27.10.2020

27.10.2020 klo 17:00 - 19:00 / Koulutus/seminaari / Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry

Koulutuksen mainoskuva

Onko yhdistyksenne toiminnassa asioita, jotka kaipaavat muutosta tai kehittämistä? Löytyykö teiltä hieno idea hankkeeksi, mutta tarvitsette tukea suunnitelman tekoon?

Koulutuksessa tutustutaan hankesuunnittelun periaatteisiin ja suunnitelman keskeisiin elementteihin. Koulutuksesta saat hyvän startin oman yhdistyksesi hankesuunnitteluprosessiin.

• Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus STEA ja Leader rahoittajina
  • Hankesuunnittelun periaatteet
  • Hankehakijan valmiudet
  • Toimiva hankehakemus ja viestinnän suunnittelu

Kouluttajina toimivat KYT-järjestöpalveluiden ja Leader-toiminnan asiantuntijat. Koulutus toteutetaan verkkoympäristössä. Linkki ja osallistumisohjeet toimitetaan ilmoittautuneille ilmoittautumisajan päätyttyä.

Maksuton koulutus on tarkoitettu sosiaali- ja terveysjärjestöissä ja muissa yleishyödyllisissä yhdistyksissä toimiville. Koulutuksen järjestävät yhteistyössä Keuruun kansalaisopisto, Saarijärven opisto, Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry:n KYT-järjestöpalvelut, Keski-Suomen Leader-ryhmien Sykettä 2 -hanke, Leader Vesuri-ryhmä ry sekä Leader Viisari ry.

Osoitteet

Keuruu, Saarijärvi

Teemat

sosiaali ja terveys, viestintä

hanketoiminta, hanketyö, hanke, järjestökoulutus, järjestöt, koulutus

Kohderyhmä

järjestötoimijat, vapaaehtoiset, yhdistyksen työntekijät

Ikäryhmä

kaikenikäiset

Tapahtuma on verkossa

Linkki Zoomissa järjestettävään verkkokoulutukseen toimitetaan ilmoittautuneille ilmoittautumisajan päätyttyä.

LISÄTIEDOT

Koulutuksen sisällön osalta:

KYT-järjestöpalveluista: Katariina Luoto p. 050 400 0668

Ilmoittautumisten ja järjestelyjen osalta opistoista:

Keuruun kansalaisopisto p. 0207 738 733.

Saarijärven kansalaisopisto p. 044 4598 456.

Tapahtuma on maksuton

Ilmoittautumistiedot

Ilmoittautumiset Keuruun kansalaisopistolle p. 0207 738 733 tai keuruu.fi/kansalaisopisto. Ilmoittautumisaika 19.8.-20.10.2020.

Ilmoittautumiset Saarijärven kansalaisopistolle p. 044 4598 254 / 044 4598 456. tai Opistopalvelut.fi/saarijarvi.  Ilmoittautumisaika 6.8.-4.10.2020.