Digituen iltapäiväkahvit

25.02.2021 klo 13:00 - 14:00 / Kokous/tapaaminen, Verkossa tapahtuva toiminta

Tervetuloa digituen iltapäiväkahveille!

Tapahtuma on tarkoitettu kaikille Keski-Suomen digitukiverkoston jäsenille. Voit liittyä verkostoon, jos toimit työssäsi tai vapaa-ajallasi digituen, digitaitojen tai sähköisten palveluiden kanssa. Liity mukaan osoitteessa bit.ly/ksdigi

Järjestämme ensimmäisen verkostotapaamisen etänä torstaina 25.2. klo 13-14.  Tapaamisessa pääset tutustumaan Keski-Suomen digitukihankkeeseen ja muihin verkoston jäseniin.

Ohjelmassa on ensin Keski-Suomen digitukihankkeen lyhyt esittely, mistä jatketaan luontevasti verkostojen jäsenten tutustumiskierrokseen. Voit siis valmistautua kertomaan omasta digitukitaustastasi ja työstäsi lyhyesti. Lisäksi vapaata keskustelua verkoston toimintatavoista, toiveista verkostolta ja muista ajankohtaisista aiheista.

Iltapäiväkahvit järjestetään Teamsin välityksellä, ja lisäksi käytämme Howspace-työtilaa. Kun liityt verkostoon, saat osallistumislinkin sähköpostilla.

Jyväskylä, Joutsa, Hankasalmi, Jämsä, Laukaa, Keuruu, Konnevesi, Karstula, Kyyjärvi, Kivijärvi, Kannonkoski, Pihtipudas, Luhanka, Muurame, Uurainen, Äänekoski, Viitasaari, Saarijärvi, Multia, Petäjävesi, Kinnula, Toivakka

Teemat

digitaidot, tietotekniikka ja tietojenkäsittely

Avainsanat