Opitaan Yhdessä toiminta jatkuu elokuussa

14.08.2018 klo 15:00 - 16.08.2018 klo 17:00 / Muu, Muu ryhmämuotoinen tuki, Yksilöllinen tuki / Paremmin Yhdessä ry

Opitaan Yhdessä toiminta on nuorten ja aikuisten yhteinen oppimispaikka. Täällä pääset opiskelemaan yhdessä vapaaehtoisten tukijoiden kanssa esimerkiksi eri alojen ammattisanastoa, suomenkieltä, sekä eri koulu- ja ammattikoulu aineita. Täällä et ole yksin vaikeiden kysymysten kanssa, vaan yhdessä etsimme vastauksia ja ratkaisuja opiskeluissasi. Autamme tehtävien teossa ja voimme katsoa miten lähetetään sähköpostia, miten muutetaan Word- dokumentti PDF-muotoon, miten tehdään ja lähetetään liitetiedosto, tai miten löydämme tietoa internetistä.

Opitaan yhdessä toimintaan voi tulla, vaikka ei olisi läksyjä, täällä on mahdollisuus vain jutella ja harjoitella suomenkieltään. Muodostamme pieniä keskusteluryhmiä, tai keskustelemme pareittain sinua kiinnostavista aiheista.

Opitaan yhdessä toiminta jatkuu 13.8 tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 15.00-17.00 Monikulttuurikeskus Glorian tiloissa.

Osoitteet

• matarankatu 6 a 1

Matarankatu, Jyväskylä, Suomi

Jyväskylä