Aktiivitoiminta yhdistyksessä -verkkoilta

04.05.2021 klo 17:00 - 19:00 / Kokous/tapaaminen, Verkossa tapahtuva toiminta / Keski-Suomen Hengitysyhdistys ry

Tervetuloa Aktiivitoiminta Keski-Suomen Hengitysyhdistyksessä -verkkoiltaan tiistaina 4.5. klo 17-19.

Ilta on avoin kaikille Keski-Suomen Hengitysyhdistyksen toiminnasta kiinnostuneille. Tule mukaan ideoimaan ja kuulemaan minkälaisia vapaaehtoistyön mahdollisuuksia yhdistyksestä löytyy! Voit osallistua iltaan vaikka et olisi yhdistyksen jäsen, tilaisuus on avoin kaikille ja se on maksuton. Tule rohkeasti mukaan!

Liittymislinkki Teamsiin: http://bit.ly/3v9LYQe

Mikäli sinulla on ideoita tai toiveita ja et pääse paikalle, jätä meille viestiä sähköpostitse osoitteeseen keskisuomi@hengitysyhdistys.fi

Iloista vappua toivottaen,

Keski-Suomen Hengitysyhdistyksen hallitus