Aikuiskouluttajien kansainvälistymisen loistavat mahdollisuudet!

16.11.2017 klo 13:00 - klo 15:00 / Kokous/tapaaminen, Koulutus/seminaari, Virkistys

Euroopan Unionin Erasmus+ -rahoitusohjelman yhtenä tavoitteena on parantaa aikuiskoulutuksen tasoa ja lisätä sen eurooppalaista yhteistyötä.

Myös Nordplus aikuiskoulutus –rahoitusohjelma tarjoaa vastaavia mahdollisuuksia yhteistyössä Pohjoismaiden ja Baltian alueen maiden kanssa.

Tiedotustilaisuus rahoitusohjelmista pidetään torstaina 16. päivänä marraskuuta 2017 klo 13.00-15.00 Jyväskylän ammattiopistolla, Viitaniementie 1 C, Jyväskylä, kokoustila IDEA, C2.067.

Tilaisuus on tarkoitettu kaikille yleissivistävän aikuiskoulutuksen parissa työskenteleville, mm. aikuislukioiden, ammatillisten oppilaitosten, kansanopistojen ja kansalaisopistojen henkilöstölle.

Rahoitusohjelmat tarjoavat hyviä mahdollisuuksia myös muun muassa museopedagogeille, kirjastojen opinto- ja ohjaushenkilöstölle sekä järjestöjen vapaaehtoistoimijoille.

Ilmoittautuminen tarjoilun järjestämiseksi viim. tiistaina 14.11. sähköpostilla: aino.malin@jao.fi

Lämpimästi tervetuloa!

Aino Malin, kansainvälisten asioiden päällikkö, Jyväskylän koulutuskuntayhtymä

Opetushallituksen kansainvälistymispalvelujen alueellinen tiedottaja