Lataa Esite (PDF)

Nuoret puhuvat – lyhyt oppimäärä kuntien ja yhdistysten aikuisille!

Miten nuoria on saatu mukaan kuntien ja järjestöjen kehittämistyöhön ja vaikuttamaan omaan ympäristöönsä? Miten nuori haluaa tulla kuulluksi? Mitkä asiat estävät nuoria ja aikuisia ymmärtämästä toisiaan ja miten muureja voi murtaa?

Nuorten vetämän koulupäivän ja välituntien aikana tutustut käytännön esimerkkeihin nuorten innostamisesta, saat konkreettisia työkaluja oman yhteisösi käyttöön sekä kuulet ajatuksia tulevaisuudesta maaseudulla.

Tapahtuma on maksuton, ja sen järjestävät Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry, Maaseudun Sivistysliitto ja Nuorten Suomi ry.

Save the date – ohjelma julkistetaan pian!

Ilmoittaudu 13.11. mennessä alla olevalla lomakkeella!

Tajuutsä? -tapahtuma kuntien ja yhteisöjen aikuisille 20.11.2019, Viitasaari

Ilmoittautumislomake 20.11.2019 Viitasaaren Tajuutsä? -tapahtumaan
  • Täytä alla olevaan lomakkeeseen omat tietosi ja paina lopuksi lähetä. Ilmoittautuminen lomakkeen kautta on mahdollista 16 vuotta täyttäneille henkilöille.
  • Anna sähköposti-osoite, josta sinut tavoittaa tiedotusta ja mahdollista koulutusmateriaalien jakoa varten.
  • Kahvituksen järjestämistä varten
  • Henkilötietojasi pääsevät käsittelemään ilmoittautumislomaketta käyttävään toimijaan kuuluvat käyttäjät ja tarvittaessa palvelun ylläpitäjät. Henkilötietojasi säilytetään tietokannassa EU-alueella. Kukin ilmoittautumislomaketta käyttävä toimija ja siihen kuuluvat käyttäjät vastaavat saamistaan henkilötiedoista ja säilyttävät tietoja omien toimintaperiaatteidensa mukaisesti. Lisätietoja henkilötietojesi käytöstä voit tiedustella ilmoittautumislomaketta käyttävältä toimijalta. Tutustu myös palvelun tietosuojaselosteeseen.

Muokattu viimeksi: 13.09.2019