Huomasithan nämä tapahtumat?

Yhdistystori.fi -verkkopalvelu on Keski-Suomen kansalais- ja järjestötoiminnan sivusto. Se on perustettu helpottamaan kansalaistoiminnan parissa toimivien järjestöjen, yhdistysten, yhteisöjen, seurakuntien, kuntien ja kaupunkien sekä ei-kaupallisten yritysten toiminnan, vapaaehtoistyön ja kehittämistoiminnan löytämistä ja viestintää.

Tavoitteena on kansalaisyhteiskunnan näkyvyyden lisääminen.

- Asukkaiden on helppo löytää tietoa heitä kiinnostavasta toiminnasta ja lähteä mukaan.

- Yhdistyksille palvelu tarjoaa maksuttoman kanavan, jolla tavoittaa omaa kohderyhmää, lisätä verkostoitumista ja vähentää päällekkäisiä toimintoja.

- Yhteistyökumppaneille ja viranomaisille palvelu tarjoaa välineen palveluohjaukseen ja neuvonnan tarpeisiin.

Tiedonhakua helpottamaan Yhdistystorilta löytyvät monipuoliset hakuominaisuudet, ja pian uudet kuntakohtaiset sivut ja teemasivut helpottavat entisestään tiedon löytämistä.

Jotain saattaa kuitenkin mennä ohi.

Huomasithan nämä tapahtumat?

Keuruun, Multian ja Petäjäveden alueellinen elinvoimapaja 2019 (ilmoittautuminen päättyy 19.3.!)

STEAn avustusinfo Jyväskylässä  Onnistuimme järjestämään Jyväskylään infotilaisuuden STEAn avustoiminnasta. Ilmoittautumiset 10.4. mennessä.

Kannonkosken, Karstulan, Kivijärven, Kyyjärven ja Saarijärven alueellinen elinvoimapaja 2019 (Ilmoittautuminen 21.3. mennessä)

Kinnulan, Pihtiputaan ja Viitasaaren alueellinen elinvoimapaja 2019 (Ilmoittautuminen 26.3. mennessä)

Eduskuntavaaleihin on aikaa vajaa kuukausi. Vaalitapahtumat on Yhdistystorilla koottu omalle sivulleen:

Vaalit 2019

Ajankohtaiset tapahtumat nousevat etusivun lisäksi Yhdistystorin Osallistu -osioon. Sieltä löydät myös yhdistysten säännöllisen toiminnan sekä koulutukset omana osionaan.

Osallistu! Tapahtumat, toiminta ja koulutukset

Uutisotsikot