Hyvää ystävänpäivän iltaa!

Yhdistystori uudistuu! -uutiskirje korvaa uudistukseen liittyvissä asioissa aiemmin ylläpidon rekisteröityneille käyttäjille lähettämän Uutiskirje Express-postituksen. Tämä tehdään siksi, että ylläpito voi jatkossa pitää erillään palvelun tekniseen tiedottamiseen liittyvät viestit, jotka koskevat vain rekisteröityneitä käyttäjiä niistä viestistä, jotka koskevat palvelun uudistustyötä ja joilla on siksi laajempi vastanottajajoukko. Näin saatiin myös uutiskirjeestä tilattava.

Mutta asiaan:

Arvoisat toimintaansa Yhdistystori.fi -palvelussa ilmoittavat järjestöt sekä yhteistyökumppanit!

Meillä on ilo kertoa, että Yhdistystori.fi -uudistustyö etenee suunnitelmien mukaisesti ja uuden verkkopalvelun nimi on jo tiedossa. Kevään 2022 jälkeen kaikki Keski-Suomen alueen, kuin myös koko Suomen järjestöjen tiedot ja toimintailmoitukset löytyvät osoitteesta Lähellä.fi.

Uusi Lähellä.fi-järjestötietopalvelu on näillä näkymin valmiina käyttöönotettavaksi helmikuun 2022 aikana. Maaliskuussa 2022 alkaa uuteen palveluun siirtyminen. Meidän alueellamme uusi palvelu otetaan käyttöön hyvissä ajoin ennen kesälomia. Tulette saamaan tarkan ohjeistuksen palveluun siirtymisestä ja miten tiedot tulee syöttää uuteen järjestelmään. Palveluun rekisteröityessä saatte samalla hoidetuksi vanhojen tietojen päivityksen.

Voitte tässä vaiheessa kirjoittaa avoimeen palauteboksiin yleisiä ajatuksia uudesta järjestötietopalvelusta, uudistukseen liittyvästä viestinnästä tai toiveita ohjeistuksista ja viestintämateriaaleista, joita voisitte tarvita uuteen palveluun siirryttäessä.

Kirjaa ajatuksia palauteboksiin tästä

Kirjaathan mahdolliset kysymykset tai huomiot avoimeen palauteboksiin. Seuraava uutiskirje on todella tärkeä, joten välitäthän tämän viestin kaikille asiasta kiinnostuneille ja Yhdistystori.fi käyttäjille. Tämä uutiskirjeen voi tilata Yhdistystori.fi -palvelu uudistuu -sivulta Yhdistystorilta.

Energisin uudistusterveisin,

Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry ja Toimeksi.fi-verkoston väki

Lue uutinen uudistuksen tilanteesta ja katso videotervehdys!

Yhdistystori uudistuu: kuulumisia uudistustyön ääreltä