Uusi Lähellä.fi-järjestötietopalvelu on avattu!

Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry:n ylläpitämä Yhdistystori.fi -verkkopalvelu on vuodesta 2008 lähtien palvellut Keski-Suomen maakunnan yhdistyksiä, järjestöjä sekä näissä toimivia henkilöitä erilaisissa tiedotukseen, koulutukseen ja yhdistystoiminnan kehittämiseen liittyvissä asioissa. Nyt on aika ottaa askel eteenpäin, entistä lähemmäksi ihmisiä!

Jatkossa kaikki Keski-Suomen alueen, kuin myös koko Suomen järjestöjen tiedot ja toimintailmoitukset löytyvät osoitteesta Lähellä.fi.

Yhdistystori.fi verkkopalvelun taustalla toimiva Lähellä.fi-verkosto on rakentanut käyttöönne uuden valtakunnallisen Lähellä.fi -verkkopalvelun, joka tuo alueellista yhdistystoimintaa entistä paremmin näkyväksi ja löydettäväksi. Palvelu on suunnattu ihmisille, jotka hakevat itselleen uusia harrastuksia, etsivät tukea tai apua taikka haluavat ryhtyä vapaaehtoistoimijoiksi. Lähellä.fi -verkkopalvelun tavoitteena on innostaa ihmisiä osallistumaan järjestö- ja yhdistystoimintaan ja auttaa ihmisiä löytämään monipuolisen ja merkityksellisen järjestö- ja yhdistystoiminnan pariin ympäri Suomen.

Lähellä.fi sopii loistavasti myös ammattilaisen käyttöön. Julkisen sektorin työntekijät voivat asiakaskohtaamisten yhteydessä tarjota ihmisille mahdollisuutta järjestötoimintaan ja omaa yleistä hyvinvointia ja terveyttä tukevaan toimintaan.

Uusi Lähellä.fi-järjestötietopalvelu on avattu ja  uuteen palveluun siirtyminen alkaa. Keski-Suomessa uusi palvelu otetaan käyttöön Toukokuusta alkaen. Nykyisen Yhdistystorin tapahtuma-ja toimintailmoitukset poistuvat käytöstä kesäkuussa, mutta palvelun muu sisältö on edelleen käytössäsi.

Lue tarkemmin uudistuksesta Yhdistystori uudistuu-sivulta!

Lisätietoja:

Yhdistystori.fi tuki
info@kyt.fi tai Yhdistystorin pääylläpitäjä Matti Tervaniemi, matti.tervaniemi@kyt.fi

Lähellä.fi -verkosto:
Verkostoluotsi Riitta Kurki,  riitta.kurki@lapinsote.fi