Yhdistystori.fi uudistuu!

Yhdistystori.fi on matkalla kohti uusia tuulia.

Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry:n ylläpitämä Yhdistystori.fi -verkkopalvelu on vuodesta 2008 lähtien palvellut Keski-Suomen maakunnan yhdistyksiä, järjestöjä sekä näissä toimivia henkilöitä erilaisissa tiedotukseen, koulutukseen ja yhdistystoiminnan kehittämiseen liittyvissä asioissa. Nyt on aika ottaa askel eteenpäin, entistä lähemmäksi ihmisiä!

Yhdistystori.fi verkkopalvelun taustalla toimiva Toimeksi.fi-verkosto on rakentamassa käyttöönne uutta valtakunnallista verkkopalvelua, joka tuo alueellista yhdistystoimintaa entistä paremmin näkyväksi ja löydettäväksi. Työ on aloitettu koko verkoston yhteistyönä ja uusi palvelu on tarkoitus ottaa käyttöön vuoden 2022 aikana.

Uusi palvelu vastaa yhdistysten palautteeseen ja toiveiseen selkeästä verkkopalvelusta, joka helpottaa tiedon syöttämistä ja löytämistä, sekä mahdollistaa yhdistysten tiedon leviämisen muihin palveluihin ja osaksi uusien hyvinvointialueiden tietojärjestelmiä.

Uuden verkkopalvelun tavoitteena on innostaa ihmisiä osallistumaan järjestö- ja yhdistystoimintaan ja auttaa ihmisiä löytämään monipuolisen ja merkityksellisen järjestö- ja yhdistystoiminnan pariin ympäri Suomen.

Saatte meiltä* tietoa uuteen palveluun siirtymisestä, sekä selkeät toimintaohjeet hyvissä ajoin ennen siirtymää. Verkkopalvelu tulee oleman helppokäyttöinen ja olemme tukenanne koko matkan ajan.

Tiedotamme muutosprosessista Yhdistystorin ajankohtaista -osion  uudistussivulla. Sivulta löydät mm. vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin!

Seuraa myös Toimeksi.fi uutiskirjettä, sen kautta saat tiedon uuden palvelun avautumisesta.

Asiasanat

yleishyödyllisyys, harrastustoiminta, sote,