FinFami Keski-Suomen kevään 2022 toimintakalenteri on ilmestynyt!

Tutustu Keski-Suomen mielenterveysomaiset – FinFami ry:n kevään 2022 toimintakalenteriin tästä

Kevään toimintakalenterista löydät monipuoliset vertaistukiryhmät kaikille psyykkisesti sairastavien ja oireilevien läheisille, vanhemmille, sisaruksille ja puolisoille. Mukana on myös uutuuksia Äänekoskella ja Nuorten talolla Jyväskylän keskustassa. Lisäksi kauan odotettu Prospect-ryhmä alkaa heti tammikuussa. Hyvinvointiryhmissä pääset kokkaamaan, tekemään käsillä tai mukaan musiikkiryhmään ja luontoretkille. Tiedollisissa illoissa saat tietoa mm. Sairaala Novan psykiatriasta ja perustason mielenterveys- ja päihdepalveluista. Kevään aikana keskitymme myös naiseuteen ja parisuhteeseen. Lisäksi kuulemme luennot kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä ja äänien kuulemisesta. Virkistystoiminnassa saat hetken omaa aikaa, mikä on erityisen tärkeää mielenterveysoimaiselle. Pärskimme Peurungassa, nautimme teatteriesityksestä, vierailemme Serlachius-museossa, seikkailemme Laajiksen kiipeilyradoilla ja risteilemme Jyväsjärvellä.

Ja tietenkin meiltä saat myös aina henkilökohtaista omaisneuvontaa maksuttomasti.

Kotisivuiltamme www.finfamiks.fi löydät kaiken toimintamme, yhteystietomme sekä voit tilata sähköisen uutiskirjeemme.

Ilmoittaudu mukaan ensimmäisten joukossa! Aloitamme heti tammikuussa. Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaan!

Toimintaan osallistuaksesi sinun ei tarvitse olla yhdistyksen jäsen. Huoli läheisestä riittää.

Asiasanat

läheisen mielenterveyden haasteet, mielenterveysomainen, mielenterveysomaiset, mielen hyvinvointi, tukea mielenterveyteen, mielenterveys läheinen,