Vaikuta Keski-Suomen kohtaamispaikkaverkoston tulevaisuuteen

Oletko vielä mukana Keski-Suomen kohtaamispaikkaverkostossa? Tai jäikö sinulta vastaamatta verkoston tulevaisuuskyselyyn?

Eipä hätää! Tule mukaan Keski-Suomen kohtaamispaikat -verkoston tapaamiseen 8.12. klo 13–15 Kansalaistoiminnankeskus Mataraan, Matara-Saliin.

Tapaamisessa käydään läpi verkostolle tehdyn kyselyn kyselyn vastauksia ja suunnitellaan verkoston tulevaisuutta: mikä on verkoston tavoite jatkossa ja millaista verkoston toiminta on vuonna 2022. Myös kohtaamispaikkaverkoston kehittäjäryhmässä on nyt paikkoja vapaana. Ryhmässä pääset vaikuttamaan mm. verkostotapaamisten sisältöihin. Ryhmät jäsenet sovitaan tulevassa tapaamisessa.

Ilmoittaudu mukaan 2.12. mennessä: www.yhdistystori.fi/keski-suomen-kohtaamispaikat-verkosto-8-12-21/

Verkoston tulevaisuuden suunnittelun lisäksi ohjelmassa on kuulumiskierros joulupiparien koristelun parissa sekä muuta mukavaa jouluista ohjelmaa. Tervetuloa!

Tapaaminen on ensisijaisesti tarkoitettu kohtaamispaikkoja ylläpitäville henkilöille. Tapaamisessa huomioidaan ajankohtaiset koronaohjeistukset ja iso tila mahdollistaa riittävät turvavälit.

Tapaamiseen toivottaa tervetulleeksi Keski-Suomen kohtaamispaikat -verkoston kehittämisryhmä

Tutustu verkoston toimintaan https://www.yhdistystori.fi/yhteistyota/keski-suomen-kohtaamispaikkaverkosto/

Asiasanat

avoin kohtaamispaikka, Kohtaamispaikka, verkostot, verkostoyhteistyö,