Tilat auki kuntalaisille – Osallistu kertomalla kokemuksesi ja näkemyksesi!

Jyväskylän kaupunki haluaa avata tilojaan paremmin kuntalaisten käyttöön. Osallistu ja kerro kokemuksesi vastaamalla kyselyyn, jonka tarkoituksena on selvittää eri näkökulmia kaupungin tilojen varaamiseen ja käyttöön liittyen.

Kokemuksia ja näkemyksiä toivotaan niin asukkailta kuin seurojen, järjestöjen, muiden toimijoiden, yritysten ja kaupungin edustajilta. Vastauksesi on arvokas, jotta tilojen varaamisesta ja käytöstä saataisiin jatkossa vielä helpompaa ja sujuvampaa. Vastauksia hyödynnetään mm. tilojen varaamisen ja käytön suunnittelussa. Kyselyssä on mahdollista ilmoittautua mukaan myös elokuussa järjestettävään sidosryhmätyöpajaan.

Pääset vastaamaan kyselyyn linkistä: https://seesnorth.com/jyvaskyla/.

Kysely on avoinna 27.6. saakka. Vastaaminen kestää noin 3-8 minuuttia.

Kysely on anonyymi. Vastaamisen yhteydessä voit jättää yhteystietosi, mikäli haluat mukaan työpajaan tarkentamaan huomioitavia asioita. Työpajaan kutsutaan 2-5 henkilöä eri sidosryhmistä, mahdollisimman edustavalla otoksella.

Lisätietoja:

Tilat auki kuntalaisille -projektista: koordinaattori Maikki Heinonen-Varis, p. 050 5910304, maikki.heinonen-varis@jyvaskyla.fi