Hätinen erityisasiantuntijaksi KYT-järjestöpalveluihin

Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry:n hallitus on kokouksessaan 23.3.2021 valinnut KYT-järjestöpalveluihin yhteistyön edistämisen osa-alueesta vastaavaksi erityisasiantuntijaksi yhteiskuntatieteiden maisteri, sosionomi (AMK) Anu Hätisen.

Erityisasiantuntijan paikka avautui, kun aiemmin tehtävässä työskennellyt Katariina Luoto siirtyi KYT-järjestöpalveluiden kehittämispäälliköksi. Hätinen on hoitanut erityisasiantuntijan sijaisuutta keväästä 2020 alkaen.

Hätinen valittiin hyvien hakijoiden joukosta jatkamaan ansiokasta työtä järjestö-kuntayhteistyön vahvistamisen, verkostotyön ja yhdistystoimijoiden tukemisen parissa.

Anu Hätinen KYT-järjestöpalvelut

Kuva. Anu Hätisellä on monipuolista osaamista verkosto- ja järjestötyöstä sekä vahva keskisuomalaisen järjestö-kuntayhteistyön tuntemus.

KYT-järjestöpalvelut tukee, neuvoo ja kouluttaa keskisuomalaisia yhdistyksiä ja yhdistää niissä toimivia ihmisiä sekä ylläpitää Yhdistystori.fi-sivustoa ja sen somekanavia. Järjestöpalvelut, jossa työskentelee Luodon ja Hätisen lisäksi erityisasiantuntija Matti Tervaniemi, palvelee laajasti yleishyödyllisiä yhdistyksiä ja yhteisöjä Keski-Suomessa.