InPromptu tuo digiperustaitoja ja ohjausosaamista yhdistysarkeen

Tietoyhteiskunnan kehittämiskeskus ry’n InPromptu-hanke järjestää maksuttomia webinaareja ja valmennuksia kaikille, jotka ovat kiinnostuneita digitaitojensa kohentamisesta sekä digituen järjestämisestä. Lisäksi hankkeen tuottamat materiaalit ovat vapaasti kaikkien käytettävissä. Tässä alla tärpit tulevista tilaisuuksista ja julkaistuista materiaaleista:

Digiohjauksen polulle -webinaarisarja

Digiohjauksen polulle on 23.2 – 4.3. järjestettävä neljäosainen webinaarisarja, jossa pääset kehittymään digiohjaajana InPromptu-hankkeessa koottujen vinkkien ja muiden koulutukseen osallistuvien kokemusten tukemana.

Webinaarit on suunnattu niille, jotka haluaisivat aloittaa digiohjauksen tai saada ohjaukseensa uusia näkökulmia. Osallistuminen ei vaadi aiempaa ohjauskokemusta eikä kehittyneempiä digitaitoja.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen.

Dokumentoi yhdistyksen digikäytännöt Huoltokirjaan

Mistä löydän yhdistyksen käyttämien ohjelmistojen käyttäjätunnukset ja salasanat? Entä mitä aihetunnisteita somessa käytetään?

InPromptu-hankkeessa kehiteyn yhdistyksen Huoltokirjan avulla varmistetaan, että tieto yhdistyksen käyttämistä teknologioista on helposti saatavilla. Huoltokirja on tietopankki, jota voi käyttää myös uusien työntekijöiden perehdytyksen tukena. Voit tutustua huoltokirjaan täällä: https://bit.ly/ip-yhd-huoltokirja

11.2. järjestetään huoltokirjan esittelywebinaari.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen.

Hankkeen päätöswebinaari 11.3.2021

InPromptu-hanke päättyy maaliskuun lopussa. Tule päätöswebinaariin kuulemaan hankkeemme tuloksista ja avoimesti julkaisemistamme materiaaleista, jotka auttavat järjestöjä ja yhdistyksiä toiminnan digitaalisessa kehittämisessä jatkossakin. Webinaari järjestetään 11.3. klo 9 – 12. Varaa ajankohta kalenteriin, palaamme tarkemman ohjelman kanssa lähiaikoina.

Lisätietoja hankkeesta InPromptun verkkosivuilta.