Vaikuta alueesi tulevaisuuteen – vastaa Leader JyväsRiihen kyselyyn

Maaseuturahaston ohjelmakausi 2014-2020 on päättymässä ja uutta rahoituskautta 2021-2027 valmistellaan parhaillaan.

Maaseudun kehittämisyhdistys JyväsRiihi valmistelee paikallista Leader-strategiaa uudelle rahoituskaudelle vuosille 2021-2027. Kehittämisstrategia laaditaan yhteistyössä alueen asukkaiden, yritysten, yhdistysten, kuntien ja muiden paikallisesta kehittämisestä kiinnostuneiden tahojen kanssa.

JyväsRiihessä kannustamme sinua vaikuttamaan osaltasi alueesi tulevaisuuteen ja vastaamaan tulevaisuuskyselyyn. Miltä sinun asuinalueesi tulevaisuus näyttää ja kuinka sitä voisi kehittää? Mitkä asiat ovat tärkeitä? Millaista yrittäjyyttä ja palveluita tarvitaan?

Verkkokyselyn perusteella selvitetään alueen nykytilaan liittyviä näkemyksiä ja kerätään tietoa kehittämistarpeista. Kysely on suunnattu JyväsRiihen toiminta-alueelle eli Jyväskylän maaseutualueille, Laukaaseen, Muurameen ja Uuraisille.

Voit vaikuttaa strategian sisältöön vastaamalla sähköiseen kyselyyn tai lähettämällä kehittämisehdotuksia sähköpostilla osoitteeseen toimisto(at)jyvasriihi.fi.

Tavoitteena on laatia kehittämisohjelma, jonka perusteella voidaan suunnata ensi kauden Leader-rahoitusta juuri sellaisille toimenpiteille, jotka ovat tärkeitä oman alueen asuinviihtyisyyden ja elinkeinotoiminnan kehittämiseksi. Näiden kehittämistarpeiden esiin nostamiseksi tarvitsemme sinun apuasi.

Kyselyä voi mieluusti välittää eteenpäin!

Lisätiedot: www.keskisuomenmaaseutu.fi/jyvasriihi

Leena Karjalainen