Jyväskylän kaupunki hakee toimijoita mukaan lasten ja nuorten harrastusverkostoon, ilmoittaudu mukaan 25.11. mennessä

Jyväskylän kaupunki hakee toimijoita mukaan lasten ja nuorten harrastustoiminnan kehittämiseen. Tule mukaan vastaamalla 25.11. auki olevaan kyselyyn. Osana kehitystyötä kaupunki valmistelee parhaillaan pilottihanketta Opetus- ja kulttuuriministeriön koordinoimaan toimenpidekokonaisuuteen, harrastamisen Suomen malliin. Pilottivaihe toteutetaan keväällä 2021.

Harrastamisen Suomen mallin tavoite on mahdollistaa jokaiselle lapselle ja nuorelle mieluisa ja maksuton harrastus koulupäivän yhteydessä ja näin lisätä lasten ja nuorten hyvinvointia. Lisätietoja harrastamisen Suomen mallista: https://minedu.fi/suomen-malli.

Kehitystyön tueksi on avattu yhteistyökysely jyväskyläläisille harrastustoiminnan tuottajille. Lapsille ja nuorille harrastuksia järjestävien toimijoiden toivotaan vastaavan kyselyyn ja ilmoittautuvan mukaan harrastusverkostoon, jossa viestitään lasten ja nuorten harrastamiseen liittyvistä asioista. Kysely on auki 11.–25.11.2020.

Linkki yhteistyökyselyyn toimijoille: https://bit.ly/2U9sA4s

Kyselyyn toivotaan vastausta, vaikka vielä tällä hetkellä ei olisikaan mahdollisuutta ilmoittautua toiminnan järjestäjäksi.