Paremmin Yhdessä tarjoaa kesällä yksilöllistä tukea ja ryhmätoimintaa

Yksilöohjaus ja -tuki kesällä:

Jos tarvitset yksilöohjausta ja tukea arjen asian hoitamiseen, ota yhteyttä Osana-hankkeen neuvontapuhelimeen 050 411 7010 (puhelin ja Whatsapp). Voimme hoitaa asian puhelimessa tai varata kasvokkaisen ajan tapaamiselle. Neuvontapuhelin palvelee kesän aukioloaikojen puitteissa.

Sinua palvelee myös Jutellaan Yhdessä -puhelin. Voit soittaa puhelimeen 050 562 3852, kun haluat jutella jonkun kanssa. Iloista, suruista, huolista, mietteistä, mistä tahansa. Puhelin palvelee maanantaisin klo 14-16 ja keskiviiikkoisin klo 10-12. Puhelimeen voit soittaa tavallisen puhelun tai Whatsapin kautta.

Kesän ryhmätoimintaa:

Jos haluat oppia kieltä, tukea toisten kielen oppimista ja samalla tutustua uusiin ihmisiin, tule mukaan Jutellaan Yhdessä -ryhmiin:

• Keskiviikkoisin kello 15-17 kokoontuu Jutellaan Yhdessä -ryhmä, jossa keskustellaan suomeksi eri aiheista. Ryhmässä voi tutustua erilaisiin ihmisiin, oppia kieltä ja muita uusia asioita. Ryhmä kokoontuu videon kautta Zoomissa https://zoom.us/j/841964518 (Meeting ID: 841 964 518).
  • Torstaisin kello 15-17 kokoontuu Jutellaan Yhdessä in English -ryhmä, jossa vastaavasti keskustellaan englanniksi eri aiheista. Ryhmässä harjoitellaan puhumaan ja kuuntelemaan englantia yhdessä toisten kanssa. Ryhmä kokoontuu videon kautta Zoomissa https://zoom.us/j/841964518 (Meeting ID: 841 964 518).

18-29-vuotiaille nuorille aikuisille ryhmätoimintaa järjestää Dominohanke:

• Keskiviikkoisin kello 16-18 on Kaupunkikävely, jossa tutustutaan ryhmän kanssa Jyväskylään. Ryhmässä kävellään yhdessä kaupungissa, otetaan kuvia ja keskustellaan siitä, mitä näemme ja koemme. Lähtö Cygnauksen puistosta klo 16:00.
  • Perjantaisin kello 14-16 on Perjantain juttu! Tule mukaan pelamaan pihapelejä, lautapelejä, juttelemaan ja viettämään aikaa yhdessä eri taustaisten nuorten kanssa.

Lisätietoja toiminnasta ja toimintojen yhteyshenkilöt löydät Yhdistystorilta Paremmin Yhdessä ry:n toimijasivun Toimintaa-osiosta. Päivitämme sivustolle uutta toimintaa, tapahtumia ja vapaaehtosityötehtäviä aktiivisesti. Ota rohkeasti yhteyttä ja tule mukaan!

kesän aukioloajat: Maanantaisin klo 12-15, tiistaista torstaihin klo 9-15 ja perjantaisin klo 9-12