Meillä on juttu – kerrotaan se Keskisuomalaisessa!

Tiesitkö, että Keskisuomalainen julkaisee palstaa nimeltä Meidän juttu? Siinä julkaistaan kaikkien maakunnan yhteisöjen, yhdistysten ja urheiluseurojen juttuja menestyksistä, juhlista tai muista jutun arvoisista tapahtumista ja asioista. Tänä keväänä palstalta on saanut lukea tarinoita, miten yhteisöt ovat lähteneet toteuttamaan toimintaa sekä millaista apua ja tukea on ollut saatavilla poikkeusoloissa.

Meidän juttu -palsta on merkittävä tiedonvälityksen kanava. Siellä julkaistu juttu voi tavoittaa esimerkiksi juuri sen ihmisen, joka ei ole diginatiivi vaan tarvitsee perinteisemmän kanavan tulla tietoiseksi saatavilla olevasta avusta ja tuesta. Juttujen tärkeys ei vähene, vaikka rajoituksia puretaan. Päinvastoin nyt on oiva ajankohta kertoa, mitä juuri teidän yhdistyksessänne tapahtuu kesäajalla. Palsta tarjoaa oivan väylän tehdä näkyväksi yhteisönne merkittävää työtä ja vapaaehtoistoiminnan merkitystä.

Ei kun siis vain kynä heilumaan ja kamera räpsimään!

Anu Hätinen, KYT-järjestöpalvelut