Hyvä järjestötoimija! Oletko hakemassa muuttuneeseen tilanteeseen STEAn avustusta?

Palvelupolut kuntoon (PAKU)-hanke järjestää nopealla aikataululla digitaalisten työkalujen työpajan järjestöille! Alla tiedote ja ilmoittautumislinkki.
Työpajoissa esitellään digitaalisia työkaluja, joita voi hyödyntää vallitsevassa poikkeustilanteessa oman työn tukena. Samalla kannustamme järjestöjä hakemaan avustusta STEAlta. Poikkeustilanteessa on entistä tärkeämpää turvata järjestöjen toiminta ja ottaa uusia menetelmiä käyttöön, jotta yhteydenpito asiakkaisiin ei katkea.

Haluatko kuulla hyvistä toimintatavoista ja saada uusia oivalluksia digitaalisen ohjaustyön kehittämiseen?

Palvelupolut kuntoon (PAKU)-hankkeessa on kartoitettu digitaalisia palveluita ja sovelluksia palveluohjauksen tueksi. Nyt tarjoamme järjestötoimijoille kaksi vuorovaikutteista ZOOM-työpajaa, joissa näitä erilaisia digitaalisia vaihtoehtoja esitellään. Työpajat ovat sisällöltään samanlaisia, joten voit valita ajankohdista itsellesi sopivimman. Maksuttomissa työpajoissa saat vinkkejä ilmaisista ja helposti haltuun otettavista digitaalisista sovelluksista ja menetelmistä, sekä ideoita STEAn avustushakuun 6.-22.4.2020.

Työpajat toteutetaan
9.4. klo 9-10:30 ja
16.4. klo 10-11:30
Toivomme ilmoittautumisia oheisen linkin kautta ennen työpajoja:

Järjestöjen valttina on nopea reagointikyky, sisukkuus ja kyky muuntautua ajan haasteisiin. Poikkeustilanteessa on entistä tärkeämpää turvata järjestötoiminnan jatkuminen ja kohderyhmän erityistarpeisiin vastaaminen. Kun kasvokkain tapahtuva kohtaaminen vähenee, on etsittävä uudenlaisia tapoja pitää yhteyttä. Varmistetaan yhdessä, että kukaan ei jää yksin.

Linjoille voi hypätä myös ilman ilmoittautumista ja työpajojen aikana täyttää lomakkeen hankeseurantatietojen keräämistä varten.

Työpajojen ohjelmat ja osallistumislinkit:

Toivottavasti tavataan Zoomissa, tervetuloa mukaan,
Kati, Aino, Tuukka & Sari

Lisätietoja:
Kati Karjalainen, projektikoordinaattori GRADIA, puh. 040 341 5221, kati.karjalainen@gradia.fi
Aino Alaverdyan, projektiasiantuntija JAMK, aino.alaverdyan@jamk.fi
Tuukka Kivioja, projektiasiantuntija JAMK, puh. O401496077, tuukka.kivioja@jamk.fi
Sari Pitkänen, opiskelija JAMK