Maksutonta neuvontaa ja ohjausta yhdistyksille poikkeusoloissakin

KYT-järjestöpalvelut tarjoaa maksutonta apua ja tukea yhdistyksille koronaviruksen aiheuttamassa poikkeustilanteessa. Suomi, Eurooppa ja koko maailma näyttävät tänään hyvin erilaisilta, kuin vain muutama viikko takaperin. Poikkeustilanne on tuonut huomattavia muutoksia meidän jokaisen arkeen, ja myös yhdistysten ja järjestöjen toimintaan.

Miten yhteisöni voi toimia nyt? Kuinka hoidamme hallinnolliset asiat? Kuinka palvella jäseniämme ja kohderyhmäämme? Mistä rahoitusta? Voisimmeko tehdä jotain uudella tavalla?

KYT-järjestöpalvelut on yhdistysten apuna muuttuneessa tilanteessa. Maksuton yhdistysten ohjaus- ja neuvontapalvelumme palvelee tällä hetkellä täysipainoisesti etänä – asiantuntijamme ovat tavoitettavissa puhelimitse, sähköpostilla, WhatsAppissa, Microsoft Teamsissa ja muilla verkko- ja etätyöskentelyalustoilla. Ole rohkeasti yhteydessä ja sovi etätapaaminen oman yhdistyksesi asiassa!

Maksuttomia järjestökoulutuksiamme ja -ryhmiämme löydät nyt laajennetusti netistä. Tervetuloa mukaan – opastamme ja autamme osallistumiseen tarvittavien työkalujen käytössä:

Liity WhatsApp-ryhmäämme, niin saat nopeasti ajantasaisen tiedon KYT-järjestöpalveluiden koulutuksista, tilaisuuksista ja ryhmistä.

Yhdistyksesi apuna pienissä ja suurissa asioissa:

Tiina Sivonen

Kehittämispäällikkö