Ilmianna järjestöpositiivinen henkilö tai teko!

Nyt, jos koskaan, tarvitsemme ilonpilkahduksia ja kiitoksen sanoja. Yksi oiva väylä tähän on Hyvän kierre -palkintokisa.

Kisaan kerätään vielä ehdotuksia ja ilmiantoja Kinnulan, Pihtiputaan ja Viitasaaren sekä Keuruun, Multian ja Petäjäveden alueilta sunnuntaihin 22.3. asti. Ehdottaa voi henkilöä ja/tai tekoa, joka on edistänyt järjestöjen ja kunnan välistä yhteistyötä viimeisen vuoden sisällä. Ehdotuksia perusteluineen voi tehdä tällä lomakkeella.

Palkinnonsaajat julkistetaan Facebookissa (24.3. tapahtuma ja 26.3. tapahtuma). Lisäksi tieto julkaistaan Yhdistystorin kanavissa.

Kisa liittyy Järjestöpositiivisuus palkitsee! -elinvoimapajakiertueeseen, jonka oli määrä toteutua kokonaisuudessaan maaliskuun aikana. Tilaisuuksista ehdittiin pitää onnistuneesti kaksi, ennen kuin loput tilaisuudet peruttiin koronaviruksen leviämisen hidastamiseksi. Kaikki tilaisuudet oli suunniteltu samansisältöisiksi, ja voit tutustua tästä materiaaleihin.

Elinvoimapajat ovat Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki ry:n (KYT) hallinnoiman Keski-Suomen vaikuttavat järjestöt -hankkeen ja KYT-järjestöpalveluiden järjestämä kiertue, jonka toteutuksessa kumppaneina ovat kaikki Keski-Suomen kunnat.

#elinvoimapajat2020 #hyvänkierre

Positiivisia ajatuksia tähän poikkeukselliseen tilanteeseen ja pysytään terveinä!

Toivottaa Anu Hätinen, Keski-Suomen vaikuttavat järjestöt -hanke