JyväsRiihi hakee tiedottajaa

Maaseudun kehittämisyhdistys JyväsRiihi ry hakee tiedottajaa Sykettä 2-hankkeeseen ajalle 1.4.-31.12.2020.

Työsuhde voi jatkua hankkeen toteutusajan loppuun saakka eli elokuun 2021 loppuun. Hanke toteutetaan yhdessä Keski-Suomen kolmen muun Leader-ryhmän eli Viisarin, Maaseutukehityksen ja Vesuri-ryhmän kanssa. Hanke on saanut rahoitusta Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelmasta Keski-Suomen ELY-keskuksesta.

Sykettä 2-hankkeessa viestitään Manner-Suomen maaseutuohjelman toiminnasta ja tuloksista Keski-Suomessa. Hankkeessa viestitään myös kansainvälistymismahdollisuuksista.

Tiedottajan tehtäviin kuuluvat hankkeen toimenpiteiden suunnittelu, toteutus ja raportointi. Tiedottaja osallistuu myös hankkeen hankintojen kilpailutukseen ja maksuhakemusvalmisteluun. Tehtävä on kokoaikainen ja se edellyttää oman auton käyttömahdollisuutta ja valmiutta satunnaisiin ilta- tai viikonlopputöihin. Määräaikaisuuden perusteena on hankerahoitus.

Edellytämme tehtävään valittavalta:

• Soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja monipuolista kokemusta viestinnän eri tehtävistä
  • Sujuvaa kirjallista ilmaisua, tarvittaessa myös englanniksi
  • Vahvaa Keski-Suomen maakunnan tuntemusta
  • Itsenäistä, innostavaa ja joustavaa työotetta, organisointikykyä ja vuorovaikutustaitoja

Lisäksi maaseuturahaston ja Leader-toiminnan tuntemus sekä projektiosaaminen katsotaan eduksi. Tiedottajalta toivotaan visuaalisen viestinnän ja videotuotannon taitoja. Tehtävään valitun henkilön osaamisen mukaan työhön voi sisältyä myös kansainväliseen toimintaan liittyvää aktivointia.

Hakuaika päättyy to 20.2.2020 klo 12:00. Haastattelupäivä on pe 21.2.2020. Haastatteluun valituille ilmoitetaan torstain 20.2. iltapäivän aikana.

Lisätietoja tehtävästä antaa Jenni Tiainen jenni.tiainen@jyvasriihi.fi tai 044 988 2154.

Vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen + cv lähetetään sähköpostilla osoitteeseen: toimisto@jyvasriihi.fi. Hakemusten on oltava perillä viimeistään to 20.2. klo 12. Myöhästyneitä hakemuksia ei huomioida.