Tarjolla tukea järjestön tai yhdistyksen toiminnan kuvaamiseen asiakaslähtöisesti!

Kaipaatko järjestösi tai yhdistyksesi toiminnan tai palveluiden asiakaslähtöiseen kuvaamiseen tukea?

Keväällä 2020 tulossa Järjestöjen toiminnan ja palveluiden kuvaaminen asiakaslähtöisesti -työpajat
Aika: Tiistai 11.2. 20 klo 12.00-16.00 ja Torstai 23.4. 20 klo 12.00-16.00
Paikka: Gradia, Kukkula, Keskussairaalantie 21, Jyväskylä. Tila E3.215.

Tarkoitus: Työpajoissa osallistujat kuvaavat järjestönsä/yhdistyksensä yhden palvelun tai toiminnan asiakaslähtöisesti yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Työpajoissa hyödynnetään palvelumuotoilun työkaluja, joita osallistujat voivat hyödyntää jatkossa.

Tavoitteena on, että osallistujat oppivat kuvaamaan omaa toimintaansa tai palveluitaan siten, että ne löydetään mahdollisimman helposti ja, että ne kohdentuvat asiakkaille, jäsenille ja muille palveluntuottajille.

Työpajoja on kaksi, helmikuussa ja huhtikuussa 2020. Osallistujien edellytetään osallistuvan molempiin työpajoihin. Niiden välillä osallistujat tekevät välitehtävän yhdessä järjestön/yhdistyksen toiminnassa mukana olevien asiakkaiden kanssa.

Kohderyhmä: Työpajat on tarkoitettu sosiaali- ja terveysjärjestöille, erityisesti työllisyys-, päihde- ja mielenterveysjärjestöille ja -yhdistyksille. Työpajaan mahtuu 20 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Suosittelemme, että jokaisesta järjestöstä tai yhdistyksistä osallistuisi 2-3 henkilöä.

Järjestöjen toiminnan ja palveluiden kuvaaminen asiakaslähtöisesti– työpajat järjestävät yhteistyössä Jyväskylän ammattikorkeakoulun, Keski-Suomen sosiaalialan osaamiskeskus Kosken ja Jyväskylän koulutuskuntayhtymä Gradian PAKU eli Palvelupolut kuntoon-hanke ja Keski- Suomen Yhteisöjen tuen hallinnoima Keski-Suomen vaikuttavat järjestöt –hanke .

Ilmoittautuminen: 31.1.2020 mennessä linkin kautta. Ilmoittautujille lähetetään lisätietoja työpajoihin osallistumisesta sähköpostitse noin viikkoa ennen työpajoihin osallistumista.

Kouluttajat Suvi Salminen (Yrittäjyyden lehtori; JAMK) ja Kati Karjalainen (Projektikoordinaattori, Gradia)

Lisätietoja: Työpajat ovat osallistujille maksuttomia. Osallistujien on mahdollisuus lounastaa ennen koulutuksen alkua omakustanteisesti Gradian lounasravintolassa (Hoivakka).

Lisätietoja tilaisuudesta antavat

Projektikoordinaattori Kati Karjalainen, Gradia, 040 3415221, kati.karjalainen@gradia.fi
Projektipäällikkö Tuija Ketola, JAMK, 040 834 5875, tuija.ketola@jamk.fi
Projektikoordinaattori Anne Koivisto, KOSKE, 040 159 6950, anne.koivisto@koske.fi