Yhdistystori.fi -uutisia ja koulutuksia

Yhdistystori.fi -verkkopalvelu on toiminut nykyisessä versiossaan keväästä 2017. Palvelussa on kuukausittain tätä nykyä yli 2000 kävijää, ja uusia yhdistyskäyttäjiä rekisteröityy palveluun päivittäin.

Ylläpitotoimia

Yhdistystori.fi -palvelun tavoitteena on olla ajantasainen tiedonvälittäjä ja toimia Keski-Suomen aktiivisen järjestökentän näyteikkunana. Valtaosa palvelun sisällöstä on yhdistysten itsensä tuottamaa ja ylläpitämää. Vuoden 2020 alussa palvelun ylläpidossa tullaan tekemään käyttäjätunnusten hallintaa ja siivousta. Kaksi vuotta käyttämättömänä olleet käyttäjätunnukset tullaan poistamaan, ja samalla mahdolliset julkaisemattomana olevat yhdistykset poistetaan järjestelmästä. Vuoden alussa kaikille rekisteröityneille käyttäjille tullaan lähettämään asiasta tiedote, mutta käyttäjien kannattaa jo nyt käydä kirjautumassa ja tarkistamassa tunnuksensa toimivuus. Samalla voi tarkistaa, että oman yhdistyksen tiedot on ajan tasalla ja julkaistu! Kirjautumaanhan pääsi täältä.

Uusia sivukokonaisuuksia

Yhdistystorille on avattu ensimmäiset kuntasivut. Kuntasivujen jälkeen palveluun tullaan tekemään myös teemasivuja, esimerkkejä mahdollisuuksista teemojen mukaisiin nostoihin löytyy Jyväskylän kuntasivuosiosta. Jos kuntasivujen yhdistys- tai tapahtumasivut näyttävät vielä tyhjiltä, se johtuu siitä että alueen yhdistykset eivät vielä ole aktivoituneet lisäämään Yhdistystorille tietojaan ja tapahtumiaan. Palvelun ylläpidossa tiedetään, että tietojen syöttäminen vaikuttaa aluksi varsin työläältä. Käyttäjien avuksi olemme tehneet oppaan rekisteröityneille käyttäjille.

Käyttäjäkoulutuksia

Yhdistystorin ensimmäiset käyttäjäkoulutukset järjestetään Jyväskylässä 27.11. ja 17.12. Ilmoittautua voi näistä linkeistä:

27.11.2019

17.12.2019

Käyttäjäkoulutuksia järjestetään Keski-Suomen alueella useammalla paikkakunnalla, seuraa ilmoitukisa koulutuksista Yhdistystorin tapahtumakalenterista!

Yhdistystorin ylläpitoon voit olla yhteydessä sähköpostitse info@kyt.fi.