Kirjoituspyyntö Sinulle, jonka puoliso on sairastunut psyykkisesti

Kirjoituspyyntö Sinulle,  jonka puoliso on sairastunut psyykkisesti

Onko puolisosi sairastunut johonkin psyykkiseen sairauteen ja teillä on alle kouluikäisiä lapsia? Nyt Sinulla on mahdollisuus jäsentää kokemustasi tarinan muotoon ja samalla tuoda esiin ääntäsi psyykkisesti sairastuneen puolisona osallistumalla YAMK- opinnäytetyöhön.

Kerro Sinä oma tarinasi kokemuksistasi sairastuneen puolisona, omaisena, vanhempana ja ihan omana itsenäsi. Voit kirjoittaa vapaasti asioista, jotka ovat nousseet merkityksellisiksi pohtimalla kysymyksiä: Miten puolisosi sairastuminen on vaikuttanut perheenne arkeen ja vanhemmuuteen? Mikä auttaa sinua puolisona ja vanhempana jaksamaan? Mikä hankaloittaa sitä?

Tutkimukseen osallistuminen on luottamuksellista ja vapaaehtoista. Tarinan muoto, pituus ja tyyli ovat vapaita. Voit osallistua täysin anonyymisti. Aineistosta häivytetään perheenne tunnistettavuuteen vaikuttavat seikat. Kirjoitukset toivotaan 31.10.2019 mennessä. Tämän valtakunnallisen tutkimuksen toimeksiantajana on Mielenterveysomaisten keskusliitto – FinFami ry.

Haluaisitko osallistua?
Käy vastaamassa nopeasti Webropol -linkin kautta: https://bit.ly/kirjoituspyyntö tai lue
lisää: https://finfami.fi/ajankohtaista/kirjoituspyynto-sinulle-jonka-puoliso-on-sairastunut-psyykkisesti/

Lämmin kiitos osallistumisestasi! Annan mielelläni lisätietoja tutkimuksesta.

Lisätietoja ja yhteydenotot:

Suvi Karkiainen / Kirjoituspyyntö, Keski-Suomen Mielenterveysomaiset – FinFami ry, Tapionkatu 4 A 5, 40100 Jyväskylä, p. 050 538 7633, suvi.karkiainen@finfamiks.fi

Halutessasi voi samalla osallistua leffalippujen arvontaan!