Keski-Suomesta viisi ehdokasta Vuoden vapaaehtoinen -äänestyksessä!

Kansalaisareenan järjestämä Vuoden vapaaehtoinen -äänestys toteutetaan tänä vuonna kuudetta kertaa. Keski-Suomesta ehdokkaina ovat Sirkka Makkonen Hankasalmelta, Sirpa Herronen Laukaasta sekä Aino Salmi, Anja Ahlgren ja Sinikka Ränssi Jyväskylästä. Tutustu heihin sekä 81 muuhun huikeaan ehdokkaaseen (http://www.kansalaisareena.fi/vapaaehtoinen/ehdokkaat/) ja äänestä Vuoden vapaaehtoista Kansalaisareenan verkkosivuilla viimeistään 27.10. (http://www.kansalaisareena.fi/vapaaehtoinen/). Sivuilta voi myös ladata tulostettavan äänestyslistan, jolla voi kerätä ääniä paikallisesti, sekä sosiaalisen median jakokuvia.

Äänestyksen päätyttyä arvovaltainen raati valitsee Vuoden vapaaehtoisen kymmenen eniten yleisöääniä saaneen joukosta. Vuoden 2019 vapaaehtoinen palkitaan kansainvälisenä Vapaaehtoisten päivänä 5.12.

Kansalaisareena on vapaaehtoistoiminnan yhteiskunnallinen vaikuttaja Suomessa. Se luo edellytyksiä vapaaehtoistoiminnan määrän lisäämiseksi ja laadun kehittämiseksi sekä parantaa vapaaehtoistoiminnan saavutettavuutta, monimuotoisuutta, innovatiivisuutta ja näkyvyyttä. Lisätietoa verkosta www.kansalaisareena.fi.