Järjestöt mukaan maakunnalliseen mielenterveys- ja päihdepalveluiden asiakas -ja palveluohjausmalliin!

Järjestöt ja yhdistykset halutaan mukaan maakunnalliseen päihde- ja mielenterveyspalveluiden malliin!

Päihde- ja mielenterveyspalveluissa  palvelutarpeet ovat moninaisia; päihteiden käytön hallinta, syömishäiriöt, kriisitilanteet, surutyö, henkinen ja fyysinen väkivalta, kivut, työelämään paluun haasteet jne. Kutsumme mukaan kaikkia niitä sosiaali- ja terveysalan järjestöjä, joilla on tarjota apua ja tukea mielenterveys- ja päihdeongelmaisille ihmisille.

Tässä kehittämistyössä on kyse siitä, että erilaisten järjestöjen ja yhdistysten tarjoamasta avusta ja tuesta halutaan nykyistä paremmin tietoa sekä päihde- ja mielenterveysasiakkaille että ammattilaisille. Tähän hommaan kannattaa tulla mukaan!

Lisätietoja työpajassa 30.10.2019 klo 16.00-18.00

Kerromme mielenterveys- ja päihdepalveluiden asiakas- ja palveluohjausmallin ideasta ja tarpeesta lisää työpajassa. Pääset myös vaikuttamaan järjestöiltä kerättävään tietoon ja palvelutarpeiden määrittelyyn.

Työpajan jälkeen järjestöille ja yhdistyksille on tulossa kysely, jonka avulla tarjolla oleva apu ja tuki kootaan asiakas- ja palveluohjauksen tarpeisiin. Mikäli et pääse mukaan työpajaan, ei hätää – pääset kuitenkin vastaamaan kyselyyn!

Työpajan aika: 30.10.2019 klo 16.00-18.00

Paikka: Kansalaistoiminnankeskus Matara, Matarankatu 6, 2. kerros, Matara-Sali.
Työpajan järjestää KYTin hallinnoima Keski-Suomen vaikuttavat järjestöt -hanke. Keski-Suomen sairaanhoitopiirin psykiatrian palvelualueelta on mukana psykologi, asiantuntija Leena-Kaisa Härkönen.

Ilmoittautumiset linkin kautta 23.10. mennessä.

Lisätietoja tilaisuudesta Järjestöjen muutosagentti Anne Astikainen, anne.astikainen@kyt.fi; 050 344 0429.