Kansalaistoiminnankeskus Mataraan haetaan tiedottajaa

Etsitkö itsellesi työtä, jossa pääset tekemään esitteitä, osallistumaan tapahtumien suunnitteluun ja toteutukseen sekä näkemään laaja-alaisesti järjestötyötä? Harrastat ehkäpä valo- ja videokuvausta ja olet perillä some-maailmasta. Hallussasi ovat Facebook, Instagram, YouTube, Twitter ja nettisivujen päivitys onnistuu Joomlalla sekä WordPressillä. Voisiko tässä olla sinun seuraava työpaikkasi, sillä nyt etsitään luovaa ja innostunutta tiedottajaa Kansalaistoiminnankeskus Mataraan.

Tiedottajaa haetaan ensiksi työkokeiluun ja hyvin sujuneen työkokeilun jälkeen palkkatuella työsuhteeseen (pituus määräytyy TE-toimistosta saadun päätöksen mukaisesti). Tiedottajan perustehtävänä on lisätä Jyväskylän asukkaille tietoisuutta Kansalaistoiminnankeskus Matarasta.

Työtehtäviin kuuluu sisäinen ja ulkoinen tiedottaminen Mataran toiminnasta, markkinointimateriaalien suunnittelu ja toteutus, tiedottamisen ja markkinoinnin kehittäminen yhdessä yhteisökoordinaattorin kanssa sekä KäytäväGalleriasta vastaaminen. Lisäksi työntekijä toimii Mataran tiedotustyöryhmän sihteerinä ja osallistuu tarvittaessa myös muihin työryhmiin. Työaika on 30 tuntia viikossa.

Tarjoamme sinulle mukavan työyhteisön, jossa pääset tekemään työtä niin itsenäisesti kuin yhdessä Matara-yhteisön kanssa. Toivomme, että olet oma-aloitteinen, vastuuntuntoinen ja energinen työntekijä. Sinulla on palveluasennetta, idearikkautta ja ennakkoluulottomuutta. Tehtävä edellyttää, että sinulla on suomen kielen kirjallinen ja suullinen esitystaito hallussa. Sinulla on osaamista suunnittelu- ja taitto-ohjelmista ja kuvankäsittelyohjelmista (käytössä Adobe CC -ohjelmistot) sekä muutenkin hyvät tietotekniset taidot.

Kansalaistoiminnankeskus Mataraa hallinnoi Keski-Suomen Yhteisöjen Tuki (KYT), joka on 3. sektorin tuki- ja kehittämisorganisaatio. KYT tarjoaa esimerkiksi järjestö-, projekti- ja tilitoimistopalveluja yhteisöille sekä ylläpitää avoimia kohtaamispaikkoja kansalaisille kuten Kansalaistoiminnankeskus Matara ja Sepänkeskus.

Lisätietoja työtehtävistä antaa yhteisökoordinaattori Sari Naappi (040 777 9582)

Lähetä hakemuksesi ja cv:si sähköpostilla sari.naappi@kyt.fi.  Viimeinen hakupäivä tehtävään on 20.9.2019. Huomioithan, että hakuaikana pidetään jo haastatteluja ja paikka täytetään heti sopivan työntekijän löydyttyä.