Valtakunnallista leskien vertaistukitoimintaa jo kymmenen vuotta!

Suomen nuoret lesket ry viettää tänä vuonna 10 -vuotisjuhlavuottaan. Yhdistys perustettiin 2009, jolloin Jyväskylässä alkunsa saanut toiminta valtakunnallistettiin.

Haluamme kutsua yhteistyökumppaneitamme, surevia työssään kohtaavia ja kaikkia muitakin aiheesta kiinnostuneita mukaan juhlistamaan yhdistyksen 10 v. taivalta 19.9. Jyväskylään.

Sinä tai organisaatiosi voitte myös halutessanne tukea yhdistystämme onnittelumainoksen tai juhlavuoden korun muodossa. Näistä alla lisää:

Tule tutustumaan yhdistyksen toimintaan, kuulemaan surevan tukemisesta ja juomaan synttärikahvit kanssamme 19.9. 🎈 🎂

Tervetuloa 19.9. klo 13-15 Kansalaistoiminnankeskus Matararaan, Matarasaliin (Matarankatu 6, Jyväskylä).  Tilaisuuden aluksi on luento, jonka aiheena Surevan tukeminen. Tämän jälkeen esitellään yhdistyksen toimintaa ja nautitaan yhdessä 10 v. kakkukahvit.

klo 13.00
Surevan tukena -luento
– puolison kuolema menetyksenä
– miten voit olla surevan tukena?

Suomen nuoret lesket ry:n esittely
– 10 vuotta vertaistukitoimintaa
– yhdistyksen toiminta tänä päivänä

klo 14.00
Kakkukahvit

Tilaisuus on maksuton ja esteetön.

Käytännönjärjestelyiden vuoksi pyydämme ilmoittautumaan : https://my.surveypal.com/ILMOITTAUTUMINEN-Surevan-tukena–luento-ja-10-v.-kahvit

Tue Onnittelumainoksella Suomen nuoret lesket ry:n toimintaa 💌

Julkaisemme syyskuussa ilmestyvässä yhdistyksen lehdessä yhteistyökumppaneiden, sidosryhmien ja yritysten onnittelumainoksia. Onnittelumainokset tulevat lehteen seuraavan otsikon alle: ”Onnittelemme 10-vuotiasta Suomen nuoret lesket ry:tä”.

Onnittelumainoksella voit tukea valtakunnallista leskien ja leskiperheiden vertaistukitoimintaa. Suomen nuoret lesket ry -lehden pääasiallinen lukijakunta ovat lesket, mutta kyseistä juhlavuoden lehteä jaetaan myös yhteistyökumppaneille, sidosryhmille sekä ammattilaisille, jotka työssään kohtaavat leskiä ja leskiperheitä.

Neliväri-ilmoituksen koko on noin 60 mm x 40 mm. Ilmoitukseen mahtuu toimijan logo / nimi. Ilmoituksen hinta on 40 €. Painovalmis ilmoitusaineisto (pdf /png /jpg) toimitetaan 15.8. mennessä osoitteeseen: toimisto@nuoretlesket.fi.

Ohjeet maksamiseen:
Mainoksen maksu yhdistyksen tilille: FI64 1045 3000 1921 86
Viestikenttään viesti: Snl 10 v

Tue yhdistyksen toimintaa juhlavuoden korulla 💎

Suomen nuoret lesket ry:n 10v. -juhlavuoden koru on nyt myynnissä! Kaunis riipus mukailee yhdistyksen logoa ja se on lasitaiteilija Tuula Pajun suunnittelema ja käsityönä valmistama. Riipuksen mitat ovat n. 3,5 cm x 3 cm, sen kaulanauha on säädettävä.

Koru on tilattavissa yhdistyksen toimistolta (toimisto@nuoretlesket.fi) hintaan 17€/kpl (sis. postikulut). Laita tilausviestiin korun toimitusosoite ja tilausmäärä. Saat sähköpostitse laskun, kun tilauksesi on lähtenyt.