Jyväskylässä 16.9.19 mielenkiintoisia tilaisuuksia

Tietoja Jyväskylässä 16.9.2019 olevista tilaisuuksista.  Linkissä on lisätietoja molemmista alla kuvatuista tilaisuuksista!
Jyväskylän tilaisuudet ovat Kansalaistoiminnankeskus Mataran Matara-salissa, minne mahtuu ilmoittautumisjärjestyksessä 80 henkeä.

STEAn organisoima Järjestöjen yhteiskehittämistilaisuus, Jyväskylässä 16.9.2019 klo 9.00-11.00.

Tilaisuuden teemana on tuloksellisuus ja avustustoiminnan yhteiset tavoitteet.
Tähän tilaisuuteen on erillisilmoittautuminen.
Muut paikkakunnat, joissa yhteiskehittämistilaisuudet pidetään ovat: Helsinki 16.8. klo 14-16; Joensuu 17.9. klo 9-11; Kokkola 19.9. klo 9-11

Lisätiedot Järjestöjen yhteiskehittämistilaisuuden sisällöstä
Valmistelupäällikkö Elina Varjonen, STM
elina.varjonen@stm.fi

Järjestöjen sote-tulevaisuus -kiertue, Jyväskylässä 16.9.2019 klo 12.00 – 16.00

STEA ja SOSTE järjestävät yhteistyössä Järjestö 2.0-hankkeiden kanssa elo-syyskuussa järjestöjä ja sosiaali- ja terveydenhuollon muutoksia käsittelevän kiertueen.  Tilaisuuksiin kutsutaan sosiaali- ja terveysalan järjestöjen työntekijöitä sekä luottamushenkilöitä keskustelemaan ja saamaan ajankohtaista tietoa.

Tilaisuuksissa keskustelemme yhdessä, mikä toiminnassa on muuttunut neljän vuoden sote-työskentelyn aikana ja minkälaisen kokonaisuuden osia järjestöt ovat.  Etsimme yhdessä vastauksia kysymykseen, mikä on järjestöjen asema ja rooli osana tulevaisuuden sosiaali- ja terveydenhuollon toimintaympäristöä. Kiertueelta saadaan arvokasta tietoa siitä, miten järjestöjä voitaisiin paremmin tukea muuttuvassa toimintaympäristössä. Ilmoittautuminen linkin kautta.

Lisätiedot Järjestöjen sote-tulevaisuus -kiertueesta:
Erityisasiantuntija Ritva Varamäki
SOSTE Suomen sosiaali ja terveys ry
ritva.varamaki@soste.fi; 040 530 2223