Syksyn 2019 tärkeitä tilaisuuksia!

STEA ja SOSTE yhteistyössä Järjestö 2.0-hankkeiden sekä näiden taustatahojen kanssa järjestävät elo-syyskuussa kymmenellä paikkakunnalla Järjestöjen sote-tulevaisuus-kiertueen. Lisäksi STEA järjestää neljällä paikkakunnalla STEAn ja järjestöjen yhteiskehittämistilaisuuden.

Jyväskylässä molemmat yllä mainitut tilaisuudet ovat 16.9.2019:

• Klo 9.00 – 11.00 STEAn ja järjestöjen yhteiskehittämistilaisuus. Tilaisuuden teemana on tuloksellisuus ja avustustoiminnan yhteiset tavoitteet.
  • Klo 12.00 – 16.00 STEAn ja SOSTEn sekä KYTin ja sen hallinnoiman Keski-Suomen vaikuttavat järjestöt -hankkeen tilaisuus, jossa käsitellään järjestöjä sekä sosiaali- ja terveydenhuollon muutoksia.

Liitteenä olevassa kutsussa on lisätietoja. Toivomme teidän jakavan liitteenä olevaa kutsua mahdollisimman laajasti verkostoillenne ja järjestökumppaneillenne. Kannattaa laittaa päivämäärät jo nyt kalenteriin, ohjelmasta ja ilmoittautumisesta informoidaan vielä lisää. Tieto päivittyy myös SOSTEn kotisivuille.

Järj.toim. Ennakkokutsu 16.9.2019

Lisätietoja tilaisuuksista:

Ritva Varamäki
Erityisasiantuntija / Senior Adviser
SOSTE Suomen sosiaali ja terveys ry
Twitter @varamaki
www.soste.fi